Slowroller
Skrämmer små barn
[YOUTUBE-ID]-7lm3wlt75M[/YOUTUBE-ID]

Kunde varit han, Han glömde ju sin på övningsbrandplatsen ;D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kunde varit han, Han glömde ju sin på övningsbrandplatsen ;D

Jag höll på att slå sönder halva IKEA med en Nokia 5110 en gång för tusen år sedan. Jag hade den i bakfickan och mitt i handlandet så började den ringa. Jag rycker upp nallen lite snyggt och den går i 3 delar (jävla skal som man kunde byta med ett klick) samtidigt som jag tappar alla delar i hög fart. Batteriet drog iväg åt ena hållet, skalet åt andra hållet och själva mobilkroppen höll på att klippa Tant Beda som höll på att välja ljusstakar till sommartorpet.
Efter lite ihopsamlande och en del ursäkter så var allt som vanligt igen![]()

Din polare är inte Kajjan från hipp hipp?
FilmmedKajjan
![]()

...K800i...

Precis min tanke!![]()
Tjejens föräldrar gjorde samma,tyvärr försökte dom torka den i micron men det tyckte inte nallen om.
Henrik
Tappade min nokia 5110 från 3:e våning när jag snackade med en brud. Sprang ner och hämtade den, och hon var kvar i luren, skalet hade lossnat så det var bara lägga i knappsatsen och klicka på locket igen.
:fallskadaJag gjorde en liknade sak med min k800i (som förövrigt är en helt värdelös telefon).Dom har inte alla pommes på brickan va ?
Tappade min nokia 5110 från 3:e våning när jag snackade med en brud. Sprang ner och hämtade den, och hon var kvar i luren, skalet hade lossnat så det var bara lägga i knappsatsen och klicka på locket igen.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |