Vad hade ni gjort?

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Vi har någon i huset som snor kläder i tvättstugan...
..nu på morron ser jag att det saknas 5 par kalingar.
Jag har länge velat ge igen på de mest otrevliga sätt, men jag vet bara inte hur.
Sitta o vakta kläderna håller ju fan inte..

Mina tanakar har korsat uppriggning av kameror och sedan hälsa på :kulspruta
sitter jag o vaktar så lär knappast personen försöka med något.

BLir så förbannad :mad: :4skrika

Muggen skrev:
Vi har någon i huset som snor kläder i tvättstugan...
..nu på morron ser jag att det saknas 5 par kalingar.
Jag har länge velat ge igen på de mest otrevliga sätt, men jag vet bara inte hur.
Sitta o vakta kläderna håller ju fan inte..

Mina tanakar har korsat uppriggning av kameror och sedan hälsa på :kulspruta
sitter jag o vaktar så lär knappast personen försöka med något.

BLir så förbannad :mad: :4skrika

Det finns ju jättesmå rörkänsliga larm :)
Sätt de på insidan av handtaget på tvättmaskin, sen ställ in det så de inte går igång av tvättmaskinens vibrationer. Sen så står du utanför stugan kanske 40m bort, när larmet tjuter så spring utabarahelvete o *** *** ***** honom!

Vem fan snor beggade kallingar ? :confused:

Kan det inte vara värt att ta en kväll i tvättstugan för att se vem som kommer och hälsar på ?

1. Gräv en tigerfälla
2. smörj in kalsongerna me piri piri peppar och hopas på att dom blir stulna
3. Gnid in kläderna med gullfiber
4. dra ett snöre från dörren till tvättstugan till en bjällra i din lägenhet så att det plingar när nån går in där
5. Skriv ett meddelande att du kommer misshandla den som tar dina kläder till döds

Det var nog allt jag kunde bidra med iaf.

Gör såhär.

rigga en liten minikamera, (typ en sådan man har på hojarna) som är trådlös.
koppla in mottagaren till datorn och spela in 24/7.
sen när du saknar kallingar eller liknande e det bara kolla igenom all film från tvättstugan så kan du se vem tjyven är.

en billig sådan kamera kostar kanske max 400 spänn med mottagare och allt.
räckvid typ 250 m fri sikt.

Råkade ut för samma sak för några år sedan.... Satt massa zigenare i tvättstugan, som skaka på huvet när jag fråga om dom sett någe

honkiie skrev:
1. Gräv en tigerfälla
2. smörj in kalsongerna me piri piri peppar och hopas på att dom blir stulna
3. Gnid in kläderna med gullfiber
4. dra ett snöre från dörren till tvättstugan till en bjällra i din lägenhet så att det plingar när nån går in där
5. Skriv ett meddelande att du kommer misshandla den som tar dina kläder till döds

Det var nog allt jag kunde bidra med iaf.

Om nu inte dom här ingnodda kallingara blir stulna då...hur får man då bort allt?
Själva grejjen med att tvätta är ju just att man ska kunna ha dom på sig, det ska va fräscht OCH skönt :va

hände samma sak för brossan när han jobbade (jobbar fortfarande) i norge. va några polacker som hade snöte hans kallingar. han frågade snällt om dom hade råkat tagit dom av misstag men ack nej. en dag när han kom till tvättrummet efter polackerna hade varit där så såg han att hans kallingar hängde på sträcket. då tog han och urinerade på dom och hängde tillbaks dom.. lagomt busigt :tummenupp

Diverse märkeskläder har även jag och många andra blivit av med.. men att det sjunker så lågt till mina kalingar, även dem märkta :rolleyes: .. det är faen äckligt.

Mark skrev:
Om nu inte dom här ingnodda kallingara blir stulna då...hur får man då bort allt?
Själva grejjen med att tvätta är ju just att man ska kunna ha dom på sig, det ska va fräscht OCH skönt :va
Äh det är smällar du får ta, skulle det inte vara värt det att slösa några kalsongpar för att få fast en eventuell tjyv? Är det ofta du blir av med kläder och är det bara kalsonger?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg