Vad hade du köpt om du hade 60.000 liggandes?

jag hade fixat 20 till och köpt en ninja zx10r-r 08a med allt för bana o gata- dubbla fälgar depåstöd- värmare- massa slicks- bandagar ... ja just det, jag har ju det till salu just nu...

En Ninja och gjort om det till stunthoj.

jag hade fixat 20 till och köpt en ninja zx10r-r 08a med allt för bana o gata- dubbla fälgar depåstöd- värmare- massa slicks- bandagar ... ja just det, jag har ju det till salu just nu...

"säljes för jag tröttnat, plus att jag har pengar så sprutar

köper du inte denna e du puckad" :rofl:D

FJR 1300 helt klart! :D

Vadan denna fråga och vad hade du själv köpt?

Last edited:
Byrålådan.........

I min byrålåda ligger bara fillingar och strumpor.

Banken har fått lånat lite stålar men räntan e pissigt låg. Hade du ställt frågan i våras så borde man ha satsat på börsen och nu till hösten kunnat lägga fram 120.000.--. Men man har ju inte rätt kunskap.

Jag ska köpa denna vinter en SP1a eller en GSXR750 2000 till 2002. 2 helt olika hojar, men va fan det är ju toppengrejer så att åka omkring på någon utav dessa måste ju bara vara skönt!

Klart skulle en RG500 dyka upp........ en trepip Kawa 750, tvåtakt e roligt!
Ducati 916 ifrån 1994, första versionen som var strickt ensitsig (fanns det en SP version 1994?), frågan e om 60 papp räcker :confused:

Habegäret e mycke större än byrålådan........ shit! Toyman

Vaddå Om man hade? :)

En vinterleksak är vad jag letar efter nu. Känner att det är för långt till nästa säsong så vill ha något som går att leka med under de kallare månaderna. En SM el SMC kanske?

30k på uppsnyggning av garaget. Målning och belysning.
30k på specialverktyg.

Mats

Jag håller mig till asiaterna fortfarande. Har kollat upp frakt och så nu. Gruppköp anyone?

En vanlig dag på "jobbet"...

//2fast!

Jag håller mig till asiaterna fortfarande. Har kollat upp frakt och så nu. Gruppköp anyone?

En vanlig dag på "jobbet"...

//2fast!

Man ska ju inte bara titta på inköp, även om inköpspriset är lågt. Får ju även tänka på månadskostnaden, hur mycke de dricker och serviceintervaller och sånt, sen va försäkring kostar eller om man ska chansa och köra oförsäkrat.

ska räkna lite men kanske e med på ett gruppköp om ekonomin tillåter :tummenupp

Man ska ju inte bara titta på inköp, även om inköpspriset är lågt. Får ju även tänka på månadskostnaden, hur mycke de dricker och serviceintervaller och sånt, sen va försäkring kostar eller om man ska chansa och köra oförsäkrat.

ska räkna lite men kanske e med på ett gruppköp om ekonomin tillåter :tummenupp

Sånt där avancerat som hur mycket de dricker kommer efterhand. Försäkringen tar vi genom bilsport & mc. Jasså du kan tänka dig att vara med?

Then lets do this shit :tummenupp

Du kan få min R1 -04 för dom pengarna.

Dubbla fälgar trippla kåpset.(orginalsettet oanvänt.)

en cbr 600 rr, köp min! snälla

Jisses vad folk är desperata att sälja.

Är det någon någonsin som har litat på ett råd om lämplig modell från någon som samtidigt av en händelse har just en sådan som dom förespråkar till salu... :D

jag hade bytt bil. jag är nöjd som jag är med min gamla Skramlaha :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti