Vad hade du köpt om du hade 60.000 liggandes?

En CBR1000RR -04 i toppskick för 55 000:- och så skulle jag köpa ett Yoshimura RS-5 slip-on i kolfiber + ett tonat kåpglas från USA för resterande 5000:-

Vilken slump att jag precis köpt denna och dessutom surfar Ebay efter tillbehör för fullt... :rolleyes

Jag såg den på annons...men fel färg i mitt tycke...

Ja vi sitter verkligen i samma sits, antingen byter jag ut min (fräscha) golf 2:a..eller så köper jag mig en sporthoj...

tycker mig ännu inte ha sett något riktigt "höstklipp" på blocket...många vill ha för mycket, några är lite billigare...men inga klipp

Problemet är att man inte får jättemycket bil för 60k. Det lär bli en litermoppe runt 06 och sen låna till bil senare om man känner suget.

var är alla "höstpriser"...

folk säger att motorcyklarna blir billigare på hösten...iofs, hösten kanske inte är här ännu?

Visst fan e de höst!

var är alla "höstpriser"...

folk säger att motorcyklarna blir billigare på hösten...iofs, hösten kanske inte är här ännu?

Det måste vara klimatförändringen. Om några dagar kommer vi in i oktober!
Då måste det ju bli årets hojrea på blocket. Annars tycker jag att vi som köpare bojkottar säljarna!:confused: Toyman

Det måste vara klimatförändringen. Om några dagar kommer vi in i oktober!
Då måste det ju bli årets hojrea på blocket. Annars tycker jag att vi som köpare bojkottar säljarna!:confused: Toyman

Ja...bladen i träden utanför börjar skifta färg= HÖST
bara hoppas höstpriserna kommer snart...:tummenupp

ah tråden är lyft! fin fint. Nån som spunnit vidare på mitt gruppköps förslag av 1X asiatisk mormor? känner fortfarande att vi behöver va några stycken för att tjäna något på affären.. Ni vet nu med tanke på lågkonjuktur, svininfluensa och Sahlins graviditet som grädde på moset.

ah tråden är lyft! fin fint. Nån som spunnit vidare på mitt gruppköps förslag av 1X asiatisk mormor? känner fortfarande att vi behöver va några stycken för att tjäna något på affären.. Ni vet nu med tanke på lågkonjuktur, svininfluensa och Sahlins graviditet som grädde på moset.
Är hon på smällen?
Fy fan vad äckligt.

Ety byrålådefyndet uppges öronmärkt för inköp av motorcykel, så skulle jag komplettera med något sportigt som ändå är billigt att åka på.
Naturligtvis måste fordonet i fråga ge själslig tillfredställelse.
Moto Guzzi 1100 sport eller en Bulle.

Jag håller med dig till 100%!!:)

En välvårdad VTR SP-1 !

Inte för att den är bäst på nå´t, men jag gillar verkligen utseendet. Det som blev över skulle stoppas i mina övriga hojar som behöver kärlek.

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back