Vad håller ni på med på SH !?.

Status
Ej öppen för fler svar.

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Har förstått att mina filmer retat upp några och blivit ombedd att hålla dom till en tråd av somliga pga detta men när jag nu bjuder till och startar en tråd trots att jag tidigare postat forumrätt under just filmer och bilder så stänger man ner den direkt när filmen tydligen var postad tidigare och jag inte sökt igenom hela forumet efter denna film trots att jag höll den i en nystartad tråd som kunde byggas på.

http://www.sporthoj.com/forum/showt...n1-och-hans-mc-filmer-som-hittas-p%E5-n%E4tet

Är somliga här av hojintresse eller för att enbart djävlas med folk för det är ju f_n vad ni gör livet tongrott på ren Skånska.Försök nu ha en bra dag ändå ... :lol

Men du snor ju bara andras videor hela tiden och laddar upp dem som dina egna. När det är en video som dessutom har poppat upp på framsidan konstant i ett par dagar fattar jag om man stänger tråden.

Det brukar alltid bli lite extra drama på höstkanten och under vintern.

Men sen kan man väl bli lite less när man hoppas på att få se en kul hojfilm, men så visar det sig vara den 38:e random filmen från youtube som varken är något utöver det vanliga eller skiljer sig från de tidigare. Det går ju att söka själv på tuben om man är intresserad av t ex hojfilmer från Ryssland.

Det är lite som att jag skulle montera gopron och filma mina resor tur och retur till jobbet varje dag, lägga upp på tuben och starta en tråd för varje film. Blir inte så intressant i längden.

Folk gillar att gnälla, det är därför det typ postas en ny tråd i veckan. :tummenupp

Följ reglerna så kommer det gå bättre för dig ;)

Du postar även denna tråd i fel forum. Det är "MC-relaterat". inte "jag är gnällig och vill ha uppmärksamhet"-forumet.

Namnet på föregående tråd hade heller inget med ämnet att göra.

Stänger även denna tråd, då du kan PM:a en moderator om du har några frågor.

Rekommenderar inte att du startar en ny tråd.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP