Vad händer på onsdag i stockholm (27/8)

det ska bli regn, hagelstormar, poliser o höst på onsdag :fakta

Anneli.a skrev:
Nä, de skulle bli så sent... vill du med imorgon du också?..(om det inte regnar, för då krymper du har jag hört.. :D )

Det låter sketa sköjj. :tummenupp Om jag nu inte ska öva slangkörning..... Vettefaen hur det eg. blir. Vi för höras....

RoLLER skrev:
Det låter sketa sköjj. :tummenupp Om jag nu inte ska öva slangkörning..... Vettefaen hur det eg. blir. Vi för höras....
UT Å ÅK RoLLER! :whip
Du har je en HEL hoj! :mad:

RoLLER skrev:

... får jag locka med att större delen av vägen dit är raaaaaak!.. sen kommer vi inte åka särskilt fort eftersom jag fortfarande har väldigt ont i rygg o nacke, så du blir nog inte ifrånåkt.. :crash

Anneli.a skrev:
... får jag locka med att större delen av vägen dit är raaaaaak!.. sen kommer vi inte åka särskilt fort eftersom jag fortfarande har väldigt ont i rygg o nacke, så du blir nog inte ifrånåkt.. :crash

Låter som en runda som e klippt och skuren för mig :tummenupp

Men ska du verkligen köra hoj när du fortfarande har ont !? :confused:

Sweedo skrev:
UT Å ÅK RoLLER! :whip
Du har je en HEL hoj! :mad:

Jo jag ska imorrn.... ikväll e jag fast med papyrus jobb hela kvällen... får tyvärr inget gjort nu när SH kom upp igen.... SH borde drogklassifiseras enligt mig :eek: :eek:

Hmm, på sätt och vis önskar jag regn och oväder på onsdag så jag inte är ett dugg avis på att köra hoj och suktar för er andra som är ute medans jag svettas på träningen med laget. Fast jag är inte ego och önskar alltså sol.

För jag vill inte springa hem efter träningen i regn ;)

RoLLER skrev:
Jo jag ska imorrn.... ikväll e jag fast med papyrus jobb hela kvällen... får tyvärr inget gjort nu när SH kom upp igen.... SH borde drogklassifiseras enligt mig :eek: :eek:

Håller med, fick nästan lite abstinens när det inte fungerade idag :skrämd :skrämd

Jag ska åka motorcykel imorgon. Jag ska dressera RoLLER till nya stordåd. Han får inte åka hem förrän han klarar ettan ut på bakhjulet. (Kan nån komma med sovsäck och lite mat till mig? Mat för fyra veckor borde räcka. Tack.)

Mattias skrev:
Jag ska åka motorcykel imorgon. Jag ska dressera RoLLER till nya stordåd. Han får inte åka hem förrän han klarar ettan ut på bakhjulet. (Kan nån komma med sovsäck och lite mat till mig? Mat för fyra veckor borde räcka. Tack.)
:rofl :rofl :rofl

Anneli.a skrev:
... som om den tonen berodde på sh-abstinens, jo men visst.. :whip

Möjligtvis lite halvnervi för att mitt bakdäck tydligen är bortslarvat av schenker transport :mad: *detta sagt i facett*

wheelieman skrev:
Möjligtvis lite halvnervi för att mitt bakdäck tydligen är bortslarvat av schenker transport :mad: *detta sagt i facett*

Samma sak med Turbotillsatsen till VTR-åbäket som jag beställt, borttappat av transportfirman, så jag stannar hemma, orkar inte med ännu en runda där man ser wheelieman i backspegeln med en hand på styret och lätt gäspandes... :eek: :D man kan ju få mindervärdeskomplex för mindre... :rolleyes: och så har jag ändå inte hunnit svetsa igen skrapmärkena i avgassystemet... :o

/B

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...