*Svensken*
www.potatoesmc.com
- Gick med
- 20 Aug 2003
- Hoj
- Aprilia RSV4 Factory Aprc 2011 + Aprilia sportcity 125
Vart ska vi träffas på onsdag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jP skrev:det ska bli regn, hagelstormar, poliser o höst på onsdag![]()
Anneli.a skrev:..snälla säg att du skojjar, ja ska ju hämta mc imorgon...![]()
RoLLER skrev:Mäh... hämtade du den inte IDAG?![]()
Anneli.a skrev:Nä, de skulle bli så sent... vill du med imorgon du också?..(om det inte regnar, för då krymper du har jag hört..)
UT Å ÅK RoLLER!RoLLER skrev:Det låter sketa sköjj.Om jag nu inte ska öva slangkörning..... Vettefaen hur det eg. blir. Vi för höras....
RoLLER skrev:Det låter sketa sköjj.Om jag nu inte ska öva slangkörning..... Vettefaen hur det eg. blir. Vi för höras....
Anneli.a skrev:... får jag locka med att större delen av vägen dit är raaaaaak!.. sen kommer vi inte åka särskilt fort eftersom jag fortfarande har väldigt ont i rygg o nacke, så du blir nog inte ifrånåkt..![]()
Sweedo skrev:UT Å ÅK RoLLER!![]()
Du har je en HEL hoj!![]()
RoLLER skrev:Låter som en runda som e klippt och skuren för mig![]()
Men ska du verkligen köra hoj när du fortfarande har ont !?![]()
RoLLER skrev:Jo jag ska imorrn.... ikväll e jag fast med papyrus jobb hela kvällen... får tyvärr inget gjort nu när SH kom upp igen.... SH borde drogklassifiseras enligt mig![]()
![]()
Jag hörde det på den halvhysteriska tonen under telefonsamtalet...wheelieman skrev:Håller med, fick nästan lite abstinens när det inte fungerade idag![]()
![]()
Sweedo skrev:Jag hörde det på den halvhysteriska tonen under telefonsamtalet...![]()
Mattias skrev:Jag ska åka motorcykel imorgon. Jag ska dressera RoLLER till nya stordåd. Han får inte åka hem förrän han klarar ettan ut på bakhjulet. (Kan nån komma med sovsäck och lite mat till mig? Mat för fyra veckor borde räcka. Tack.)
Anneli.a skrev:... som om den tonen berodde på sh-abstinens, jo men visst..![]()
wheelieman skrev:Möjligtvis lite halvnervi för att mitt bakdäck tydligen är bortslarvat av schenker transport*detta sagt i facett*
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |