vad händer om:

Mest troligt bedömmer de det som vårdslöshet i trafik vilket antagligen ger nån månads promenad. Men det finns ju de som påvisat att de kan köra på ett hjul utan att vara vårdslösa och klarat sig, men det är inget jag skulle räkna att lyckas med.
Nog upp till polisens inställning också, du kan ju komma undan med en varning om han/hon är snäll.

sirSmokealot skrev:
Snuten ser att jag kör på bak/framhjulet?

Tar de körkortet eller???

Såg mig idag, Han stod och övervägde det i säkert 10 minuter om han skulle ta det elr inte. Till slut sa han "Du får tillbaka detta men jag har koll på dig". I vanliga fall lät det som han skulle tagit det, men jag vet inte säkert.

Jag hade nog tur. Går och är helt orolig nu så han inte ringer och har ångrat sig. :S

"Snuten" bryr sig nog inte, men polisen har säkert invändningar mot ditt enhjulsåka.
Oftast så går det bra, men ibland så kan men åka dit för grovvårdslöshet, av med lappen i ca 3mån.

Padde skrev:
Såg mig idag, Han stod och övervägde det i säkert 10 minuter om han skulle ta det elr inte. Till slut sa han "Du får tillbaka detta men jag har koll på dig". I vanliga fall lät det som han skulle tagit det, men jag vet inte säkert.

Jag hade nog tur. Går och är helt orolig nu så han inte ringer och har ångrat sig. :S
Gav han dig en muntlig varning eller skrevs det nånting? Var det bara muntligt har du troligen inget att oroa dig för.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg