Undrar bara vad som kommer hända om jag ställer av min hoj i vinter....Måste jag besiktiga om den när våren kommer igen.
Det är en -03a uttagen -05. Den är ganska ombyggd. Tror inte den går igenom, blir ju jobbigt att bygga om den igen bara för att den ska gå igenom.
Det är en -03a uttagen -05. Den är ganska ombyggd. Tror inte den går igenom, blir ju jobbigt att bygga om den igen bara för att den ska gå igenom.
