räkmacka
Räkmacka
- Gick med
- 26 Nov 2004
- Hoj
- Yamaha MT01,Suzuki gsx 1100 e.polaris 500 magnum.Gilera runner.
?

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
VR-8, det bör väl vara som vilket annat ingrepp? Efter en regelrätt justering så lirar det?
Men de där öppna filterna i allmänhet är ju mest skit, med tanke på att de sitter på ett betydlgit varmare ställe och dessutom är reningsgraden sisådär...
Hojen är ombyggd till enkelstötdämpare så jag har inte plats för boxen.![]()
Har för mig att rätt fugge även sitter på gsxr750-85? brukar ju vara populärt till byggen.
Ta reda på vilka fjuckar du kan få dit med lite modifikation, (man brukar ju få ändra lite avstånd och dylikt) och leta runt på e-bay. Kommer ge brättre resultat
Finns de ens nån som fått en vakumfjucke att funka helt 100?
När jag skulle bygga café så frågade jag runt överallt och kom väl fram till att man kan få det att funka men inte mycket mer än så .
Om du till trotts ska använda dig av vakumfjuckar har jag fått tips på att billiga filter är bäst, då de ger mest motstånd. Är för bra flöde i riktiga filter för att få till det.
Jo att rs förgasare funkar det vet jag,är bara nyfiken varför många säger att det inte funkar med öppna filter på vakumförgasare.
Jo att rs förgasare funkar det vet jag,är bara nyfiken varför många säger att det inte funkar med öppna filter på vakumförgasare.Är så skadad att jag bara måste veta innan jag går vidare.
Kollat på ebay där det finns både rs 36,38,40 för runt 5000.+frakt o tull moms.
Men tror det slutar med att motospeed får en beställning med mina specifikationer så är det bara bullt on.
Tycker det är mkt pengar bara.9000 kr rs,1000 kr handtag,1500 kr filter.....o så är hojen värd 15-20000....![]()
Men ni har så rätt med rs förgasarna.ok det är dyrt,men den kommer gå bäst med dem och ljudet dom ger ifrån sig är svårslaget
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |