starholk
Sporthojsnörd
nån som vet var man kan köpa avgasflänsar till bra pris till en TD04
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nån som vet var man kan köpa avgasflänsar till bra pris till en TD04
Nån som en ide' var man kan gå in i en tl1000 motor med Oljereturröret från turbon? Bottenpluggen funkar ej då det blir för nära backen. Hittade en plugg under oljetryckskontakten. Den borde ju gå och ta olja till turbon ifrån.
Se till att du får filtrerad olja bara
Jag är ej hemma på TL motorns system men bara som ett tips
hej. nu har jag byggt grenrör , avgasrör,hållare till turbomätaren, insug till luftburken som nu blir plenum. har provstartat idag med för att se så oljan funkar till och från turbo. det smattrade på gött.provade utan insats först men den lät lite väl högt. byggde en insats och nu går lite för tyst. blää.
hej. nu har jag fått ihop den. har varit och tagit min första tur idag. den verkar funka bra. jag vågar inte gasa nåt så inte motorn går sönder.får nog skruva ner laddtrycket lite. ska köpa mig en bredbandslamda som man får lite koll på hur det ligger till.. nån som har nån ide hur mkt man kan ladda med originalsprutet. om man bara har en pc3:a. jag gasar ju bara korta stunder , jag kör mest i stan bara.så det borde ju hålla och ladda lite i korta stunder. tänkte jag skulle köra med det till vintern och sen byta spridare mm. vill ju ha den och åka med. har några taskiga mobilbilder så ni får se hur det ser ut.
Du kan inte va riktig. Tyckte hojen va bland det läckraste jag sett i customstuket åsså nu detta
Hur många timmar har dygnet
![]()
Brutalt med fläkten![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |