Vad händer nu då?

jag kör ganska mycket bil i LA vem och vart ska jag ringa? om ja ser dem.
Och vad är det för regnummer man ska kolla efter?

pm:a
 
pidda skrev:
Jaha, nu sitter tjuvarna och skrattar åt oss.

"våfån, de é lungt kompis. Inget hender, dom gor inte et skitt. Heng me nu så fixar vi ett par ciklar til."

De flesta här på sporthoj.com verkar bli förbaskade när något blir stulet. Men ingen gör något. (Cred till Wonderwizard som det är lite tåga i).

Nu har vi ett helt gäng som lever jävel ute i det fria. Mitt förslag är att ett gäng av oss själv tar hand om tjuvarna så något blir gjort.
Det verkar vara populärt att filma när man gör upp med någon så det skall såklart vi också göra. Och lägga ut filmen på nätet så alla kan se att det är fel att stjäla, speciellt motorcyklar av pojkar som är starkare än tjuvarna själva.

Och polisen gör såklart inte ett skit. Konstapel Johansson har inte missat en fika på 22 år och han tänker inte missa den idag heller.

Tycker du allt ska ändra texten på din "flyer" till "UNWANTED"! :hihi
Inte f*n är de önskvärda vad mig anbelangar iaf!

/X-up
 
Hoppas dom åker fast snart!
 

Bifogat

  • wanted copy.gif
    wanted copy.gif
    130 KB · Visningar: 121
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top