vad händer i vinter??

Förhoppningsvis ny bättre lack, mer kolfiber, ny moddad luftburk i kolfiber, testa lite olika chip i bänk, renovera Öhlinarna....

Blir nog även en 02:ans Mille till tjejen också.... :)

RSV_R skrev:
Förhoppningsvis ny bättre lack, mer kolfiber, ny moddad luftburk i kolfiber, testa lite olika chip i bänk, renovera Öhlinarna....

Blir nog även en 02:ans Mille till tjejen också.... :)
Satan va du pumpar i dollars i millen RSV :)

Japp! Men vad som hänt till våren är ju en annan sak..... Är sugen på att eloxera om fälgarna till guld oxå.... :rolleyes:

Men tjejen ska ju ta kort så en båge måste hon ju ha... :yoparty

Bifogat

• intermot_RSV2z.jpg
    intermot_RSV2z.jpg
    30.3 KB · Visningar: 65
  • intermot_RSV3z.jpg
    intermot_RSV3z.jpg
    25.6 KB · Visningar: 61
Last edited:
RSV_R skrev:
Japp! Men vad som hänt till våren är ju en annan sak..... Är sugen på att eloxera om fälgarna till guld oxå.... :rolleyes:

Men tjejen ska ju ta kort så en båge måste hon ju ha... :yoparty

fi fan.. vissa brudar har flyt... min får bara lite [***censur***] på fyllan... :hihi

ang hojen så ska det byggas brutal caferäcer av stormen.. en wheeliemaskin utan dess like som käkar radfyror till frukost! :yoparty

Jag å andra sidan ska putsa på min glänsande lilla skit som snart är i min ägo.

KNULLPUTS!!! :4skrika

sven666 skrev:
fi fan.. vissa brudar har flyt... min får bara lite [***censur***] på fyllan... :hihi

ang hojen så ska det byggas brutal caferäcer av stormen.. en wheeliemaskin utan dess like som käkar radfyror till frukost! :yoparty

Högerhanden menar du eller har du fått ihop det med nån stackars blind kvinna :D

Det hjälper inte med en grym hoj när det sitter en ynklig förare bakom styret :arsele

Last edited:
GSX-R Micke skrev:
vad ska ni göra med era hoja i vinter?? vilka bygger fighter osv??

Ska bygga mig tillbaka till original............ :)
Fighter är värdelöst när tempot överstiger XXX km/h o ska man ha en chans att lämna ADHD bakom sig så är det HÖGA hastigheter som gäller :yoparty :tummenupp :D

För min del så blir det nog mest banåka..
kanske lite busåka med nån super tönt motard.
Örjan!! ska du reparera liket till orginal? :3freak :3freak :hihi :3freak

Lust for Life skrev:
Högerhanden menar du eller har du fått ihop det med nån stackars blind kvinna :D

Det hjälper inte med en grym hoj när det sitter en ynklig förare bakom styret :arsele

men sluuuta, hon ska faktiskt va med i extreme makeover nu, då lär det bli andra bullar :tungan hehehe..

jag är inte ynklig.. bara liten.. ett litet dynamitpaket.. oouh yes... :mad:

:va

Har sålt min gammel GSX så nu lutar det åt att köpa ett kraschlik och bygga fighter, vill inte köra på åkern med finhojen!

Eventuellt ett nytt set barnvagnshjul också...

/F

Felix skrev:
Har sålt min gammel GSX så nu lutar det åt att köpa ett kraschlik och bygga fighter, vill inte köra på åkern med finhojen!

Eventuellt ett nytt set barnvagnshjul också...

/F

du får inte wheella så me barnvagnen även om du vill lära ut det tidigt!! :)

ja funderar på om ja ska slänga på en ny lack på min hoj i vinter, vill ju så mycke men plånboken tillåter inte lika mycke!!

GSX-R Micke skrev:
vill ju så mycke men plånboken tillåter inte lika mycke!!

SÅ ÄR DET!!!!!!

Behövs tyvärr ganska omfattande reparationer sen första och senaste bankörningen........... :( å andra sidan är det rätt roligt att se liket förvandlas till en pärla(kan ju knappast bli sämre iallafall).... :)
Som sagt så räker det inte att kunna åka 200 när man rejsar med ADHD :yoparty :Bugar

sven666 skrev:
men sluuuta, hon ska faktiskt va med i extreme makeover nu, då lär det bli andra bullar :tungan hehehe..

jag är inte ynklig.. bara liten.. ett litet dynamitpaket.. oouh yes... :mad:

:va

Helt seriöst alltså......du har alltså en liten bromskloss på passagerarplatsen nästa säsong?????

Är det nån ny eller har jag missuppfattat din singelstatus :confused:

Ska bli jävligt roligt att köra järnet nästa år :yoparty :3freak blev alldeles för lite åkt i år............ :(

Lust for Life skrev:
Helt seriöst alltså......du har alltså en liten bromskloss på passagerarplatsen nästa säsong?????

Är det nån ny eller har jag missuppfattat din singelstatus :confused:

Ska bli jävligt roligt att köra järnet nästa år :yoparty :3freak blev alldeles för lite åkt i år............ :(

nä stämmer fint.. har skaffat en bromskloss.. ett tag iallafall (börjar ju bli kallt nu du vet).. :tuttar = :brinnerup

jepp nästa år blir det galenskap (mera filmning, har sett ADHD rullen 100ggr nu :rolleyes: !!!)!, hur går det med dina hojjar förresten, va dom paj bägge 2 :confused:

sven666 skrev:
nä stämmer fint.. har skaffat en bromskloss.. ett tag iallafall (börjar ju bli kallt nu du vet).. :tuttar = :brinnerup

jepp nästa år blir det galenskap (mera filmning, har sett ADHD rullen 100ggr nu :rolleyes: !!!)!, hur går det med dina hojjar förresten, va dom paj bägge 2 :confused:

Roligt
med sköna flickor du........ :pussa

Fightern är mer eller mindre kass :gnissla får byta det mesta i plastväg+tank, har inte börjat skruva i eländet än så det återstår att se om gaffel, ram m m klarat sig utan större defekter................ :skrämd

Räsern ska väl oxå göras en del jobb på men den kommer bara rulla på bana nästa säsong :yoparty ser helt klart fram emot den typen av aktivitet :Bugar var en höjdare (på många sätt) :rullandeu att köra bana!!!!!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman