Vad händer i Jönköping ?

Ten-0 skrev:
2064312 I Gislaved får dom köra minimoto. :tummenupp Iofs en 3 mil för dom, men betydligt närmare än Borås.
Dom vill hellre åka på en lite mer "racingbetonad" bana säger dom. Dom tyckte att Gislaved var lite för liten.

6008pro skrev:
2064546 Dom vill hellre åka på en lite mer "racingbetonad" bana säger dom. Dom tyckte att Gislaved var lite för liten.

Visst är den liten, men man får inte vara så kräsen. Häromkring finns tyvärr inte mycket mer att välja på. :(

Hej...
Jag startade tråden med lite frågor och har under tidens gång fått svar på många av frågorna jag undrade över.
Emmi gav väldigt bra svar och vi får acceptera att det är som det är.
Jag har själv blivit medlem i Borås och de är kanon..
Självklart ska vi köra mini men vi kan nog inte räkna med att köra på någon av jkpgs banor..

Jag är sugen på att köra minimoto, någon annan som känner samma sak...? MiniERF vore ju riktigt kul om vi kunde få ihop det...

NSR_Martin skrev:
2072773 Jag är sugen på att köra minimoto, någon annan som känner samma sak...? MiniERF vore ju riktigt kul om vi kunde få ihop det...
Bra Martin!
Du styr upp det :)
säg var å när så lovar jag inte att jag kan :rolleyes:

The_Wanderer skrev:
2074044 Bra Martin!
Du styr upp det :)
säg var å när så lovar jag inte att jag kan :rolleyes:
Nån måste ju göra det, intresset verkar ju bara sådär lagom hett dock :rolleyes:

Köra på onsdag? Hur länge jobbar ni?

Emmi skrev:
2074460 Jag kan hänga på men e utan hoj!
tjöööp snabbare än snabbt, lär ju bli massa åkande i sommar :mattias
Dom kostar ju inte så mycket heller... Köp en sån som jag har om du vill, 1750kr, samma motor som i 14e... Ny i kartong såklart....

Såå kul tycker jag inte att det är att köra minimoto. Men jag kan hänga på o köra i nåns lag om ni behöver folk.

NSR_Martin skrev:
2074659

Köra på onsdag? Hur länge jobbar ni?
Nja tänkte byta däck på motarden på onsdag + att det ser lite vått å kallt ut om man ska tro smhi...

vädermessigt ser det perfekt ut idag. men tyvärr har jag andra planer idag :gnissla

The_Wanderer skrev:
2075702 Nja tänkte byta däck på motarden på onsdag + att det ser lite vått å kallt ut om man ska tro smhi...

vädermessigt ser det perfekt ut idag. men tyvärr har jag andra planer idag :gnissla
Ring mig nån dag när du kan så får vi bevisa vilket som är bäst av gammal och erfaren eller ung och galen när det gäller minimoto :mattias :rolleyes:

Eller så skriver du helt enkelt här i tråden när du kan, så några fler kan haka på :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman