vad händer där inne?

Svär över idiotiska bilister... Kan inte komma på att jag har sjungit, men det har jag garanterat. Sen har man ju tvärnitat många gånger när man har märkt att det vibrerar i fickan på skinnstället, dragit upp mobilen, hållt framför hjälmen och pratat med hjälmen på sig.

sgtpepper skrev:
Mäst? Du menar mäsk, läsk eller mask?

jag menade mäst så som det låter... :rolleyes:

Ola du är vettig du... :tummenupp och om inte annat så är du ju smartare än herr sgtpepper som inte förstod vad som menades

Ingen som tänkt på hur konstigt det låter när man gäspar i hjälmen?? Lite "bubbligt" på nåt sätt, som kolsyra... :va

Annars blir det väl lite falsksång blandat med ofattbart lugna kommentarer som;"....ojojoj, där höll det visst på att gå åt he-te igen, om du skulle ta å köra efter förmåga istället"...... där jag pratar med mig själv i andra person (för att undvika personlig kritik). :)

ozeo skrev:

Jag brukar ta en tupplur. På så sätt vet jag att om jag kör av kommer jag dö lugnt och stilla i sömnen och inte skrikande och ylande av panik och skräck som de jag kör in i. :3freak

Allvarligt(?) talat ägnar jag mig aktivt åt att hålla koll på trafik och omgivning. I synnerhet om jag kör långa transportsträckor då risken är att man hamnar i autopilotmode, tappar koncentrationen och låter ryggraden köra.

Fast när omgivande trafik inte håller koll på mig kommer svärandet och fingerkommunicerandet igång på allvar även hos mig... :mad: Fast det är faktiskt vanligare i bilen.

/Y

Superbee skrev:
Jag brukar sjunga nåt operaaktigt elakt mot folk...typ "ooooooh va du är feeet din lille champinjooontoppsssstaaant, jaag jag ärr så vaaacker o braa, meen duuu är bara sumoaaas" :tummenupp

sen kommenterar man ju lite också

man är ju lite :kocko

:rofl :rofl :rofl *ASG* :tummenupp

Superbee skrev:
Jag brukar sjunga nåt operaaktigt elakt mot folk...typ "ooooooh va du är feeet din lille champinjooontoppsssstaaant, jaag jag ärr så vaaacker o braa, meen duuu är bara sumoaaas" :tummenupp

sen kommenterar man ju lite också

man är ju lite :kocko

Hahaha!!! :lol Du kan inte tänka dig att ge ut en greatest hits??? :Bugar

Brukar ha freestyle oftast när jag åker själv och då lyssnar jag bara på musiken och kanske skriker lite åt annat folk i trafiken.

KalleNorton skrev:
Är det bara jag som gör komentatorsslingor hela tiden?

Skitbra!! :rofl
Men jag förstår inte hur ni hinner med att göra så mycket annat samtidigt som ni kör!? :confused: Med min simultanförmåga skulle jag landa i diket om jag försökte göra något annat sammtidigt som jag körde :brinnerup

Det ändå som hörs i min hjälm är snörvlingar... (så himla jobbigt att näsan ska rinna hela våren och hösten bara för att det är kallt :död )

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet