Vad händer? 2005

sven666 skrev:
:va

kostar det med licens?, hade varit kul att ha.. alla vet ju att jag e snabbast så dte borde räcka med att jag dyker upp tycker jag :va

Licenskursen kostar typ 800-1000kr......tror jag......sen får du lösa en försäkring, ligger runt 2500.....tror jag..... :va

Du har väl bara varit snabbast på att vurpa o det får man ingen licens på :lol

Felix skrev:
Tjena alla hojgalningar!
Vad jag har förstått har vissa av oss förvsunnit, andra lagt intresset på hyllan.
Jag kommer härja på vägarna med min hoj och även om den gode Masterlord funderat på att lägga hjälmen på hyllan så kommer jag att existera som en påminellse om trästads-maffian.
Ja du, min bäste herre.........
Ska nog byta framdäck imorgon, och sen blir det service 1 Februari.
Försäkringen e betald...
Så lätt blir Ni nog inte av med mig! :3freak
Ser i nuläget ut som om jag kommer att powercruisa denna sommaren också!

Masterlord skrev:
Ja du, min bäste herre.........
Ska nog byta framdäck imorgon, och sen blir det service 1 Februari.
Försäkringen e betald...
Så lätt blir Ni nog inte av med mig! :3freak
Ser i nuläget ut som om jag kommer att powercruisa denna sommaren också!
Det värmer mitt hjärta att höra den gode masterlord predika på detta sättet. Med tanke på de härliga stoppies du satte förra säsongen tack vare nytt bakdäck ser jag fram emot härliga slangningar nu när ett nytt framdäck kommit på plats!

/eder Felix

KT skrev:
Ett ex:

Starta i Rångedala, öster om Borås, kör genom Nitta, Hökerum, Älmestad mot Börstig, kommer ur i Trädet, kör mot Falköping. I Falköping kör mot Trollhättan. Sväng av till vänster mot Floda. Följ vägen till Fristad, kör mot Rångedala. En fin liten rundtur på ca 11-12 mil, kurvigt och kul.

Låter trevligt men kör mot Varnum när du kommer till Fristads K:A, finare beläggning o kurvigare kurvor. :)

Ang. trådens ursprungliga tema så letar jag jusst nu efter nånting att spruta grus och is med (xr600) sen hoppas jag få sålt duccen. Vågar inte köra runt med en apdyr hoj i nyskick mer, vill leka och tänkte göra det på en gsxr750 runt 95,96.. men vi får se.

Last edited:
*/ ?>
Back