Vad hände sen?

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Ort
MAERSTA
Hoj
Honda CB450 '86
death.gif


Den som svarar rätt vinner ett trasigt motljus-skydd.
 
han ramlade och fick styret genom halsen, kedjan sågade av benen och lamporna började gnistra så de skvette mot bensinen så hojen och killen började brinna

de va exakt va som hände :brinnerup :brinnerup
 
Firewheel skrev:
han ramlade och fick styret genom halsen, kedjan sågade av benen och lamporna började gnistra så de skvette mot bensinen så hojen och killen började brinna

de va exakt va som hände :brinnerup :brinnerup

Gripande
 
Jag såg en idag som tappade kedjan på en liten kinamini-harley.
Så jag tror samma sak hände.

Förövrigt antar jag det var du som var på Comi idag. Angenämnt!
 
Jag skulle tro att det blev något i stil med slutscenen i filmen "ichi the killer".
Det bara sprutade sockerfri ketchup över hela linsen.
 
jag tror kapten skitstark kom och plockade blåbär framför kameran, supermustarden studsade sen iväg.


:ätapiller
 
Fotografen fick en österrikare parkerad i knät, annars var det rätt. Tur att Danne är så "lätt"... Blev förövrigt ett par ganska bra bilder, ska lägga upp dem såfort jag kommer hem från sjukan. SKOJA. :3freak

Swedie, jo jag klev på Carlo. Var du där?
 
yonsson skrev:
Jag skulle tro att det blev något i stil med slutscenen i filmen "ichi the killer".
Det bara sprutade sockerfri ketchup över hela linsen.

ichi rular... har 2disc edition :Bugar
 
eisbaer skrev:
Fotografen fick en österrikare parkerad i knät, annars var det rätt. Tur att Danne är så "lätt"... Blev förövrigt ett par ganska bra bilder, ska lägga upp dem såfort jag kommer hem från sjukan. SKOJA. :3freak

Swedie, jo jag klev på Carlo. Var du där?

Inte kul med knät, mannen! Hoppas att det fixar sig fort, men jag har alltid hört nåt om att man inte ska ha en KTM i knät :tungen

Fan va jag garvade när jag läste det som numer är stort...
Carlo, låter som en stor hårig Mexikan eller nåt sånt
:rofl :hihi :rofl :rofl

Årets Übergayinlägg kanske :gnissla


Ps. Hör av dig nångång när ni ska ut och ploja, så tar jag med videokameran Ds.
 
TwinSucker skrev:
Inte kul med knät, mannen! Hoppas att det fixar sig fort, men jag har alltid hört nåt om att man inte ska ha en KTM i knät :tungen

Fan va jag garvade när jag läste det som numer är stort...
Carlo, låter som en stor hårig Mexikan eller nåt sånt
:rofl :hihi :rofl :rofl

Årets Übergayinlägg kanske :gnissla


Ps. Hör av dig nångång när ni ska ut och ploja, så tar jag med videokameran Ds.

Det är ingen fara tror jag, känns som en ordentlig träningsvärk bara =)
Vi filmade igår med om jag inte minns fel, inte den där incidenten dock.
 
eisbaer skrev:
Vi filmade igår med om jag inte minns fel, inte den där incidenten dock.

Alltid ska man missa när det händer saker...
Vart va ni igår då?
Själv så hamnade jag uppe i Lunda omr. med ett gäng. men det va ganska städat...
 
TwinSucker skrev:
Alltid ska man missa när det händer saker...
Vart va ni igår då?
Själv så hamnade jag uppe i Lunda omr. med ett gäng. men det va ganska städat...

Hammarbyhamnen->Sveavägen->Skogskyrkogården
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top