Nursey skrev:
Det blir kul ibland när man anväder eng tangentbord.HÖRA utan 2 prickar blir HORA.Att jag sen saknar humor bidrar en hel del.
"Citat:
Inskickat av Nursey
Goose, lessen att hora !! Murphys lag....ston"
Sorry

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nursey skrev:

UrbanTiger skrev:No more English hora![]()
UrbanTiger skrev:Printa och lägg i plånboken om du råkar hamna vid en utländsk dator.
Victor skrev:Jag memmorerar orden "Plånboken" och "utlänsk" så kan jag bara söka fram den här posten om jag hamnar på ett internetkafe i Afrika. :tummenup

UltraMarine skrev:Skulle vara väldigt intressant att läsa skadeblanketten som ni skickar in till f-bolaget...
GuW skrev:På samma sätt som i stockholm, fast med den stora skillnaden att här är färre hojar skenfösäkrade.
Det var ett HYPOTETISKT resonemang på svar på en fråga direkt från Peter80,
men resonemang verkar inte vara din starka sida, om man måste ta till smädelser två gånger i samma mening har man inga argument.
Läsa verkar inte heller vara din staka sida..
Edit: Jag lägger ner diskutionen nu!
Victor skrev:Vikken action, precis som i stuntfilmer från USA! Nån som fick några bilder?
RoLLER skrev:Du är top 3... eller top 5 iaf när det gäller roligast på SH. Kung inlägg!
Garvade så ölen sprutade över Stockels tangentbord!![]()
Thank YOU !! I owe u a beer man ! However since I am too embarrasedUrbanTiger skrev:Printa och lägg i plånboken om du råkar hamna vid en utländsk dator.
to admit that I couldnt get it to work ill just write in English on my fuckin english keyboard this time

UrbanTiger skrev:Hitta bara alt knappen så ska det nog funka för dig. När får jag min pilsner![]()
) i drift, en halv FOLKA och jag blir busig Nursey skrev:Du SKA fa din bira![]()
![]()
![]()

iRISH STYLE
Du är fortfarande Top 5. Victor e garanterat med i nästa poll iaf.UrbanTiger skrev:Jag är tvåa senast jag kollade![]()
Hur nu det gick till![]()
UrbanTiger skrev:RoLLer är en av mina favoriter och du vet vem det är
Långa farbron skrev:Muckar du pingvinjävel ?
SAAB kan ju bidraga lite också med bil o flygindustrin.
Långa farbron skrev:Jävla Göteborgare![]()

Så var det ja.IronMike skrev:Du ska va glad där uppe, mkt av vår deg går upp till er i norrland..![]()
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |