Vad hände på Ättekulla utanför MacDonalds?

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Kommer precis från MacDonalds på Ättekulla. Stannade till där när jag hämtat min flickvän på en tjejmiddag. Vid 3.30 satte oss i bilen för att köra därifrån.

Då ser vi en mörk SUV (civilare) och en mc på marken liggandes framför oss som hindrar vår väg ut från området. De står vid sidan om drive in filen.

På marken brevid sitter en mc kille med ett vitsvart skinnställ och en civilklädd polis övervakar eller förhör honom.

På motsatt sida intill MacDonalds byggnaden sitter ett par ungdomar med en civilpolis som övervakar dem. Kan ha uppfattat situationen fel. Men det verkade skumt att de bara skulle sitta där. Hojen var en streetfighter eller Triumph? nakenhoj om jag inte sett helt fel i mörkret. Såg i princip bara ramen. Ingen reg. skylt alls. En polisbil svängde in på området när jag lämnade. Kändes inte som om det var läge att vara nyfiken.

Kanske någon här i RoH som vet lite mer eller får höra något.

Jag hörde några som bombade satan innan jag gick till jobb kl 23.30 - av vinden att döma lät det som det kom från motorvägen mot väla eller däromkring.

Var precis och köpte frukost där.
En yamaha r6 street fighter tror jag det var som stod där

Det var alltså ingen stulen hoj? Den låg bara där på marken precis som om den blivit rammad av SUV eller kastad i backen.

Fick känslan att det här var lite mer än en fortkörning av situationen. Samtidigt är det väl inte så många som bevittnat det hela även om restaurangen var fullsatt.

körde förbi vid 13 tiden, då stod 2 killar & lastade en svart R6 street fighter på ett släp.

låter lite som om polisen tagit in någon & låtit hojen stå kvar

Mc-föraren var blond eller åtminstone ljushårig om minnet inte sviker mig. Var inte så pigg vid den här tiden på dygnet. Vad jag kunde bedöma hade föraren ett nordiskt ursprung. Vi kan alltså lämna debatt om mörkhyade kulturberikare eller vad folk nu väljer att kalla dem.

Mc-föraren var blond eller åtminstone ljushårig om minnet inte sviker mig. Var inte så pigg vid den här tiden på dygnet. Vad jag kunde bedöma hade föraren ett nordiskt ursprung. Vi kan alltså lämna debatt om mörkhyade kulturberikare eller vad folk nu väljer att kalla dem.

Yeeeeeehaaaaaaaaaaa!!!!!yaaabaaaadaaaabaaaaaaooooooooouuuuuuu!!!!!! Hajandkizkwnsoj:banana:banana:tuttar:Bugar

Han är en såndär person o han sitter o scannar igenom hela SH dagligen efter trådar där det kan förekomma rasistiska inlägg för o gnälla lite.

Typ som Stig som gnäller om Millen för 60 papp i varenda tråd?

Det är väl ingen som ens har påstått något sådant heller?

Nej, det var det inte, men väldigt ofta när den här typen av diskussioner uppstår så kommer det någon som antyder just det. Nu förekom jag den diskussionen genom att nämna att det inte rörde sig om en invandrare och det ser jag inget fel i.

Folk börjar ställa av hojjarna...lite som när kärringen säger till sin man: "nu blir det inget sex under minst 6 månader" Tro fan att mannen blir bitter.
Just så!

"Nädu, nu är det slutlegat för iår, nu sköljer jag av hallongrottan med aceton och plastar in den för vintern. I april sisodär blire kontrollbesiktning hos gynekologen sen får du kliva på igen. Du får väl kolla på film och torrgasa istället"

Klart man blir spattig.

/perris

Nej, det var det inte, men väldigt ofta när den här typen av diskussioner uppstår så kommer det någon som antyder just det. Nu förekom jag den diskussionen genom att nämna att det inte rörde sig om en invandrare och det ser jag inget fel i.

Nä grejen är den att en skara här på SH har bestämt sig att ex du + andra får langa en sådan kommentar men jag tydligen scannar igenom SH för att anklaga alla för rasister och komma med sådana kommentarer. Antagligen scannar de igenom SH själva för annars är det lite svårt o ha just koll på mig och komma med iq-fiskmås kommentarer.

Kolla bara hur många kommentarer jag fick mot mig och hur många du fick trotts att du skrev nåt om den saken och jag bara höll med och skrev en kommentar om det.

Vuxna människor som pysslar med denna sorts mobbning som Norman (tönten AndreasNo som vart bannad härifrån) och hans rygg dunkare ger sig på en oavsett om jag skriver nåt eller ex. nån som du skriver nåt och jag håller med.

Så med skygglappar menar jag just detta, att ingen vill se eller erkänna detta men det pågår hela tiden. Sandlådenivå!

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back