Vad hände med kamphundarna?

Status
Ej öppen för fler svar.
31807616.jpg

Ja? :va

:rofl

Men du glömde fixa till klackringarna på Mr Bad Boy

Nja.. Om man avser att avsluta en mening med punkt, måste man påbörja nästa med stor bokstav.. I detta fall skulle dock ett kommatecken vara på sin plats.. "Vissa är bara här för att provocera, nollor."

nähä? äre sant? du har inget mer att komma med? därför måste du praktisera rättstavnings nolla.
Grattis du är nu en komplett loser :yoparty :tummenupp :D (punkt)

Men alla kampar inte med dem såklart...

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/mt8a9kS5sRI&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/mt8a9kS5sRI&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Don´t flatter yourself my dear.. Diskussion betyder samtal, i min värld ;)

.

Ja det låter ju ännu mer frestande.

Last edited:
nähä? äre sant? du har inget mer att komma med? därför måste du praktisera rättstavnings nolla.
Grattis du är nu en komplett loser :yoparty :tummenupp :D (punkt)

Vad trevligt, inte ofta man får ett "grattis" :)

Bara ett litet tips angående ditt inlägg..

Nähä, äre sant!? Du måste uppenbarligen praktisera "rättstavningsnolla" då du inte har annat att komma med. Grattis, du är en komplett "loser"!

Vad trevligt, inte ofta man får ett "grattis" :)

Bara ett litet tips angående ditt inlägg..

Nähä, äre sant!? Du måste uppenbarligen praktisera "rättstavningsnolla" då du inte har annat att komma med. Grattis, du är en komplett "loser"!

Fortfarande inget att komma med?
looooosssseeeeerrrrr :D äre din otroligt fula dotter på din sida? hon borde förbjudas :gnissla

Har sällan ljudet på på datorn. Men betvivlar dock att musiken skulle påverka bildmotiven nämnvärt.

Håller med, det lär inte ha påverkat alls!
Men håll med om att det säger en del om producenten om man är så jävla efter att man i en nuttifieringsfilm väljer gangstermusik, om de hade kört Enya hade de ju lurat i alla fall några fån att de där djuren är fromma som undelater(tm)

Håller med, det lär inte ha påverkat alls!
Men håll med om att det säger en del om producenten om man är så jävla efter att man i en nuttifieringsfilm väljer gangstermusik, om de hade kört Enya hade de ju lurat i alla fall några fån att de där djuren är fromma som undelater(tm)

Jag håller med, helt klart. Föredrar öht klassisk musik och lounge, om jag nu lyssnar. Men har fått för mig att amerikanare har någon förkärlek att ha just rapmusik till sina hemmagjorda filmer. Oavsett vad det är för genre på själva filmen. Kan ha helt fel. Men intrycket jag fått iaf.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 &#8211; ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka