Vad gjorde ni när Prinsessan fick sin Prins..?

Jag klöv ved i regn - något mörk i sinnet...medans fru, svägerska och svärmor turades om att öka volymen på det där jä**a spektaklet.
....inte vart det något Gp kval idag inte för min del......

Byggde grenrör i Inconel till den här;

...höddudududuuu......de där va de mest intressanta i den häringa tråden.....men !....vad ? va är de för någon bil ? motor ? å hur är det att arbeta i inconel ? vad mer specifikt är det för slags bearbetning du har gjort och hur tjockt är materialet ?..........

Jag låg och sov en stund. Har småbarn som vaknar 1-3 ggr per natt sedan 5år tillbaks. Jobbat en del övertid också och i fredags märkte jag att jag var puckad på jobbet dvs, klarade inte enkla saker utan att fråga = TRÖTT
Tidigare på dagen var jag på Ica svenssons livs i Alvhem och köpte olja till bilen och till hojen.
Bytte sedan olja på bilen. Sparar min Q8 SBK 15w-50 racing olja för att byta på hojen till hösten. Betalade 51kr/L för Ok/Q8 5w-40 helsyntet och 61 kr/ för sbk racing oljan.
Såg när brudparet åkte i vagnen från kyran samt alla sammandrag därefter. kul med unga människor som är kära tycker jag. Ska gräva fram vår bröllopsfilm också på min äkta hälfts begäran.

//Full fart spar tid:rolleyes:

för er som är törstiga

http://www.ica.se/ImageVault/Images/id_19604/ImageVaultHandler.aspx

Last edited:
stod på ikea:D

tog en tripp till åland med mina vänner å bunkrade upp med alco..

Kollade på tillställningen (utan att vara avundsjuk!) medan syrrans snorisar klättrade på mig och pratade gällt i mitt öra, lånade ut bilen mot att han fyllde servoolja (fatta less jag är skiten! Hoppades han skulle krocka bort den, men inte då!), sippade kallt kaffe och vågade inte erkänna för skitungarnas morsa att jag eg ville gå och sova (hon är äldre och har hunsat mig sen BB, respekten sitter djupt rotad...).

Ja, stod uppställd vid längs med kajen vid Vasaorden. Stod där i 3 timmar utan att röra mig, för att se paret vissla förbi på 2 sek. Stod som vakt eftersom jag är aspirant vid Sjöstridsskolan. Bilda häck är ju jättekul... :gnissla

Ps. Bisarrt ont i benen nu... :glömdet

Jobbade...inventering...men tur i oturen..eftersom dom fick problem med Brudparets båt...och vi fanns tillgängliga och såg till att leverera ventil kungligt! :D
Annars satt jag mest och knappade in de grabbarnat så snällt räknade...och kollade på alla som passade på att öva bakhjul på Gamla Sthlm vägen... eftersom vi inte hade några poliser kvar ute hos oss...:)

Kollade VM. Brassade in till staden. Kollade på krigsabåtajna och flugplanen samt roddbåten med det behjärtansvärda paret. Fikade. Brassade hem. Kollar VM.

bytte bromskivor på min bil ;) såg dock en glimt av det omtalade brölloppet.

Ja, stod uppställd vid längs med kajen vid Vasaorden. Stod där i 3 timmar utan att röra mig, för att se paret vissla förbi på 2 sek. Stod som vakt eftersom jag är aspirant vid Sjöstridsskolan. Bilda häck är ju jättekul... :gnissla

Ps. Bisarrt ont i benen nu... :glömdet

Pssssffff det var inte du som svimma då?

Kollade på porrfilm o käkade ostbågar,,:tuttar

Haha, var och tränade, sen bakhjulsåka :tuttar

Jag klöv ved i regn - något mörk i sinnet...medans fru, svägerska och svärmor turades om att öka volymen på det där jä**a spektaklet.
....inte vart det något Gp kval idag inte för min del......

låter som du hade en dag i helvetet :näsblod

Last edited:
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm