Vad gjorde kastrullen i min byrålåda?

• Thread starter Thread starter Merovingian
  • Start date Start date

Merovingian

Guest
Jag skulle koka den andra koppen té för kvällen. Döm av min förvåning när jag varken ser kastrullen ståendes på spisen eller någon annanstans heller för den delen.
Jag letade mig halvt fördärvad efter aset och hittade den till slut i en klädbyrålåda bland mina jeans.
Hur har den hamnat där? :confused:

Några teorier? :va

Skulle tro att stora kastrulltrollet varit i farten, passa dig för det!

Antingen som ovan nämnts Kastrulltrollet, eller så har det gått livat till någon helg och du har fått för dig att stuva om disken ca 04.30 på natten full som en... Kastrull! :D

du börjar bli gammal helt enkelt, ok att ställa mjölken i skafferiet osv. kan ju hända den bäste men kastrullen i byrålådan, ja då är åldern slagen :näsblod

edit:brukar du leta kastruller i byrålådor?

Gissar att du hade tråkigt , inte blev sedd som barn och är nu tvungen att starta en tråd som är tämligen meningslös.....

Gissar att du hade tråkigt , inte blev sedd som barn och är nu tvungen att starta en tråd som är tämligen meningslös.....

Gissar att du hade tråkigt , inte blev sedd som barn och är nu tvungen att kommentera bittert på en dumptråd i...

...Dumpforumet! :fakta

Vem är agent? Gabor? Hur gör man för att komma in på spionskolan? Finns någon hojsektion eller något samarbete med SH??

Man måste klara svåra intagningsprov.
Först måste du ta otestat vaccin och överleva, sen var det nåt med nån kedja i taket.. Och sen blir det alldeles mörkt eller nåt, jag vet inte..

Är det inte lustigare att du letade efter kastrullen i byrålådan än att du hade förpassat den dit från första början?

oooh, i sann SH-anda, kan inte någon med mycket tid och inget liv utveckla själva innebörden av anal magnetism ? :tummenupp

den där rektorn har ju stake iaf att säga det många säkerligen funderat lite på själva :D

[YOUTUBE-ID]7HfBJ9ink-Y&hl=sv&fs=1[/YOUTUBE-ID]

Back