Vad gjorde jag igår eg ?

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Vaknade imorse, lämpligt med huvudvärk och en jävla törst fattar fan inte jag som drack så mycket igår borde inte vara törstig :fyllisar

Kommer ut i köket och hittar klädhögen tittar lite på min jacka och funderade länge vad gjorde jag igår ?
ok, jag har vaknat upp med 9kr hamburgare i fickan men det här tar fan priset.

Bifogat

• vafan.JPG
    vafan.JPG
    41.1 KB · Visningar: 414
  • vafan2.JPG
    vafan2.JPG
    24 KB · Visningar: 455
"Allt utan blöja går att töja". Någon är utan blöja nu. Gå till polisen och anmäl dig.

Twosaint skrev:
Vaknade imorse, lämpligt med huvudvärk och en jävla törst fattar fan inte jag som drack så mycket igår borde inte vara törstig :fyllisar

Kommer ut i köket och hittar klädhögen tittar lite på min jacka och funderade länge vad gjorde jag igår ?

Du anar inte vad det var i hamburgaren... :död :zpy

hehe, påminner mig om när vi tog studenten och vi söp en klasskompis så totalt dyngrak så han var mer eller mindre medvetslös. Vi fick bära honom hem från puben och då gick vi förbi en barnvagn och i den låg det ett par små barnskor och några leksaker varpå vi tar med oss skorna och nån liten nalle (förlåt, men på fyllan kan man stjäla de mest konstiga saker) sen la vi grejjerna mellan honom och hans tjej (som var lika dyngrak) och morgonen därpå var han väldigt nervös. Nån lurade i honom att han hade träffat på en mamma med sin lilla unge och att han hade stulit skorna av ungen och sprungit därifrån :D Kan meddela att han var väldigt förstörd när han fick höra den historien.
I ditt fall tror jag bara att du tog med dig en kinky tjej hem eller så ville du förverkliga dina egna sexuella fantasier, sådana där grejjer är vanligt bland direktörer framför allt har jag hört :hihi

Twosaint skrev:

Vill du veta?? :hihi

Twosaint skrev:

Va gör ni där uppe i Ö-vik egentligen?
Verkar ju livsfarligt att festa där.

De där kanske är en pik från nån brud att de snart är dags typ.
Jag skulle va mycket orolig om jag va du. :hihi

Jag har aldrig fattat vad det är som är så kul med att stjäla saker på fyllan.
Tex så har jag ingen användning för en trafikskylt som förklarar att det är städdag tisdagnätter mellan 1/12 och 1/5.

Tja du kanske trodde att du skulle kuna behöva en blöja kanske, fast jag tror nog det e lite fel storlek för dig :D

du köpte en löscigg och en lösblöja och gick omkring hela kvällen och försökte impa på de äldre damerna med genom att visa upp din pappa-potential?

Last edited:
Twosaint skrev:

Du skulle gjort som mig, fyra sittningar på toaletten varav en gångerna så sov jag ett tag. Då jag vaknade i morse mådde jag rätt så bra iallafall. :tummenupp

RocketQueen skrev:
Va gör ni där uppe i Ö-vik egentligen?
Verkar ju livsfarligt att festa där.

De där kanske är en pik från nån brud att de snart är dags typ.
Jag skulle va mycket orolig om jag va du. :hihi

Ja jag börjar fundera själv, sitter på förfesten då ducce_uno fiskar upp ett
uppstoppat marsvin ur ölpåsen. Började undra va han är för sjuk jävel som stoppar upp sitt husdjur, han deklarerade dock att han "löste" honom på en auktion i somras. :kocko

Twosaint skrev:
uppstoppat marsvin ur ölpåsen. Började undra va han är för sjuk jävel som stoppar upp sitt husdjur, han deklarerade dock att han "löste" honom på en auktion i somras. :kocko

Jesus!
JO va fasen ibland kan de va svårt att skiljas från sina husdjur men varför ta med han på fest?

:rofl Och så säger ni Tokholm.
Inte undra på att mina polare från Ö-Vik är lite förvirrade.

Twosaint skrev:
Rökte ni ngt?! :3freak

haha ööö inte alla som hittar blöjor när dom vare ute på fest :rofl :3freak
Hmmm var å förfesta eller efterfesta hos en barn familj kanskse :lol eller så är det nån som anser dig behöva en :hihi

Victor skrev:
Jag har aldrig fattat vad det är som är så kul med att stjäla saker på fyllan.
Tex så har jag ingen användning för en trafikskylt som förklarar att det är städdag tisdagnätter mellan 1/12 och 1/5.

Haha jag har en stor SIA GLASS gubbe hemma som jag inte heller riktigt förstår vad den ska användas till :va (eller hur den hamnade hemma hos mig) :fyllisar

Nyheter
Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Back