Vad gjorde du i helgen?

• Thread starter Thread starter IO
  • Start date Start date
matte_r6 skrev:
1 Åk Hellsingborg- Helsingör Rödby – Puttgarden! Det är billigare kortare och lättare att ta sig genom tullen då. Det kommer flera bilar samtidigt. När du tar bror kan det vara bara du som kommer och då är det ju inga svårigheter för tullen att ta en.

Var det inte Danmark man kunde åka dit för för mycket sprit. Tror bara man får ta en liter sprit genom Danmark. Det kan vara gammal uppgift men värt att ta reda på. Men vad vet jag?

Anders R skrev:
Var det inte Danmark man kunde åka dit för för mycket sprit. Tror bara man får ta en liter sprit genom Danmark. Det kan vara gammal uppgift men värt att ta reda på. Men vad vet jag?

Jo det stämmer fortfarande

Anders R skrev:

Inga problem i danmark fanns ju inte ens någon tull att åka genom.. eller vist det var några gamla hus som skulle varit en gammal tullstation. Tror då inte det ska vara några som helst problem.

var i väg i helgen igen och tog med 2 pall carlsberg sort guld igen! och som gången tidigare pkte vi dit i tullen!! fan börjar bli en vana nu fast det löste sig som vanligt. Var en utänging som blev stoppade samtidigt som mig och han hade säkert hälften så mycket som mig men honom tog dom. 4 tullare stog och tjatade på honom i säkert 10 min sedan fick jag åka utan probelm och han fick stanna. Tråkigt men men.. jag är glad att jag fick åka. Sitter med 4320 bira just nu så man har lite till fetsen liksom.!!!

Fast det är nog kört att säga det en gång till om fest med min lillebror för tullgubben tog mitt pass och grog iväg ca 5 min så det är nog inföt i data för tillfället.. Ja ja behöver inte åka mer nu på ett bra tag har till festen och till alla andra tillfällen...

Ha det bra...

Mvh Matte

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage