Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.
Lite parkeringsböter, faktiskt min första ever. Undrar om det är arslet som satte dit boten jag stör mig på eller mig själv för att jag envisas med att parkera fel? Lite svårt att reda ut det faktiskt, har ett allvarligt samtal med mig själv i frågan. Jag återkommer om vi reder ut det, lite oense ännu.

:3freak

-@

Lite parkeringsböter, faktiskt min första ever. Undrar om det är arslet som satte dit boten jag stör mig på eller mig själv för att jag envisas med att parkera fel? Lite svårt att reda ut det faktiskt, har ett allvarligt samtal med mig själv i frågan. Jag återkommer om vi reder ut det, lite oense ännu.

:3freak

-@

d1ce, för helvete.....vilken jäkla kärring du är!! Det är P-vakten du ska vara förbannad på, ALLTID!!!

edit: så är det bara, & alltid retar det skiten ur någon :D

Last edited:
d1ce, för helvete.....vilken jäkla kärring du är!! Det är P-vakten du ska vara förbannad på, ALLTID!!!

edit: så är det bara, & alltid retar det skiten ur någon :D

Just fan, det kom vi fram till! Den förb*nnade neandertalaren som botade oss är det vi ska vara sura på... :mad:

-@

Tjatiga, gnälliga ungar gör mig :mad:
Gabor vad är botemedlet för detta?:D

Egna eller andras ??:D
Ålder ?:yoparty

Jag brukar betala den äldste att spöa de yngre. man får ju inte slå sina barn, men syskonkärlek, det lägger jag mig inte i. Det får dom lösa.:D :tummenupp

Är det andras barn kan man lite lågmält väsa " skulle jag var dig skulle jag inte våga sova inatt" :D

Jag brukar betala den äldste att spöa de yngre. man får ju inte slå sina barn, men syskonkärlek, det lägger jag mig inte i. Det får dom lösa.:D :tummenupp

Är det andras barn kan man lite lågmält väsa " skulle jag var dig skulle jag inte våga sova inatt" :D

Haha :rofl DU är SÅ sjuk!

Fy på dig att lära ut gamla ungerska visdomstrick så här på sh :ajjabajja
Men visst funkar det utmärkt! :D :lol
Fri uppfostrans baksidor :D :hihi

Tvingades iväg till en datorkurs genom företaget idag, trots att jag är sjukskriven. Väl där inser jag att vi ska sitta i 8 timmar och lära oss att öppna Outlook och rensa utkorgen. Jag är inte kvar på kursen. Däremot är jag förbannad över att jag inte kunde sova inatt och sen upp och åka till kontoret för att där få en adress till kursen, kläm ur er det från början för helvete! Nu är jag astrött eftersom jag knappt kunde sova inatt.

Fick tillbaka min preliminära deklaration från revisorn idag. Skulle få tbx ca 40.000 :-.
F-n det är likadant varje gång, man gör allt för att göra slut på sina pengar men så kommer det bara nya hela tiden :gnissla ...

Skitförbannad, måste vara på min anställningsplats 2 dagar den här veckan...:huvet :mad: :gnissla (:D )

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma