Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.
Välj nått så träffar du nog rätt!!!
Hata jobb, arbetskollegor o kunder ibland!!!
Dessutom måste man laga mat så man har nått att äta i skolan im....
o som pricken över i-et så e skrivkunnigheten noll ida!!!!!!!

HATA LIVET!!!!!!!!!!!!!!!!!!

neeh... men ni ska ju bli skräplisor

Inte jag.... :)

Jag ska bli lyxhustru, bara jag gift mig.... :tummenupp :D

Blev förbannad på kylan idag. Så jäkla svårt att veta hur varma kläder man ska klä på lilltjejen som ska till dagis. Solen skiner och det ser jättehärligt ut, men går man ut är det jättekallt. Kommer säkert bli skönare mitt på dagen. Hatar att inte veta hur varmt det blir. Hatar att släpa massa kläder till dagis helt i onödan. :mad:

Inte sjukskriven:huvet
Är aldrig sjuk.
Kan man inte få sjukskriva sig ändå?
Visst fan!
Det är ju å alla andra gör!
Är ju därför jag får göra deras jobb också:gnissla

Du får mer än gärna ta över både sjukdomar och skador så att jag kan jobba istället ! Gå hemma är fan inget roligt :mad:

Mattias fick sin nya Arai RX-7 Corsair idag. Det va ju inte så roligt kan man säga :(

Bifogat

• Mattias.JPG
    Mattias.JPG
    5.1 KB · Visningar: 124
Inte sjukskriven:huvet
Är aldrig sjuk.
Kan man inte få sjukskriva sig ändå?
Visst fan!
Det är ju å alla andra gör!
Är ju därför jag får göra deras jobb också:gnissla

Tycker du ska vara lite försiktig med dina uttalanden nu.....

Nästa gång kanske det är du som blir sjuk eller råkar ut för en skada som gör att du måste gå hemma och vara sjukskriven. :pannkyss Men då är det förstås en annan sak.... alla ljuger och är lata... utom du då såklart, det är ju bara du som kan bli sjuk på riktigt. Alla andra fejkar och vill jättegärna leva på sjukpenning som är 80 % av lönen, allt för att få gå hemma och släpa benen i backen... skärp dig.
Visst jag vet att det finns fuskare som faktiskt är lata, men att kasta såna här komentarer i ansiktet på de som är sjuka på riktigt är riktigt fult.

Såna här påhopp gör mig förbannad.... :mad:

Fy fan för Uppsalas jävla p-botssättare :mad: Får jag reda på att det är den manliga smurfen med hästsvans så ska jag kapa den där helvetessvansen på honom vid första bästa tillfälle.

Fyyyyy faaaaaaaan!!!!

Fy fan för Uppsalas jävla p-botssättare :mad: Får jag reda på att det är den manliga smurfen med hästsvans så ska jag kapa den där helvetessvansen på honom vid första bästa tillfälle.

Fyyyyy faaaaaaaan!!!!

Nu blev jag lite glad igen.... tack. :pannkyss

(jag tror jag ska starta nån lär-dig-hur-man-parkerar-rätt-fast-du-egentligen-borde-kunna-det-eftersom-du-har-körkort-kurs.) :D

Påstod aldrig att jag ville ha sjukdomarna.
Förbannad kan man vara för att man är sjuk eller utsliten.
Inte för att man är sjukskriven.

Påstod aldrig att jag ville ha sjukdomarna.
Förbannad kan man vara för att man är sjuk eller utsliten.
Inte för att man är sjukskriven.

Jag är förbannad för att jag är sjuk och skadad men har tyvärr fått lära mig leva med det och att hela tiden vara arg gör inte saken bättre.
Att bli sjukskriven är knappast ett mål mitt liv utan känns som ett nederlag eftersom jag får gå några steg tillbaka på den stege jag hela tiden måste klättra på.
Just nu känns det som att jag hinner bara ta två tre steg uppåt och sen åker jag tillbaka fyra steg, om och om igen. Jag måste lära mig själv att inte vara så ivrig och vilja så mycket och måste inse mina egna begränsningar, ett tufft jobb.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma