Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om man läser vad tråden handlar om så verkar det ju vara en tråd att beklaga sig i, låt de som vill göra det göra det då! Vissa nämner inga namn skapar så jävla dålig stämning om man nu inte gillar att folk beklagar sig då går man väl inte in i en "vad gjorde dig förbannad i dag tråd" Skärpning! Skicka privata PM om det är personliga påhopp i dom, eller om man ska läxa upp nån. Stämningen blir ju usel.

Ja, jag hade tänkt skriva massa skit som förmodligen hade gett mig en livstidsban.
Men jag nöjer mig med att skriva nåt som ger mig några dagar eller veckor.
Mattias, du är en FUL äcklig jävla dvärgjävel som absolut inte bör säga att andra inte har nåt liv när du är den här som har det man minst kan kalla ett liv.
Du hänger på SH hela tiden o letar upp varenda liten grej att störa dig på osv, medans du själv sitter på ett jobb som din kompis fixat åt dig så snällt o hela tiden påpekar hur kasst allt är där, de urusla headsetet o skrivbordet o allt va de e.
Ja du e så underbart vettig på alla sätt o vis.
Om ingen ser till att citera så att det finns kvar innan du skitnödigt editerar ditt inlägg så blir jag förbannad.
Ja, jag hade tänkt skriva massa skit som förmodligen hade gett mig en livstidsban.
Men jag nöjer mig med att skriva nåt som ger mig några dagar eller veckor.
Mattias, du är en FUL äcklig jävla dvärgjävel som absolut inte bör säga att andra inte har nåt liv när du är den här som har det man minst kan kalla ett liv.
Du hänger på SH hela tiden o letar upp varenda liten grej att störa dig på osv, medans du själv sitter på ett jobb som din kompis fixat åt dig så snällt o hela tiden påpekar hur kasst allt är där, de urusla headsetet o skrivbordet o allt va de e.
Ja du e så underbart vettig på alla sätt o vis.

Förmodligen lika många som störde sig på dig och Kawakex när ni hade era parningsläten i alla nattspamtrådar![]()
Du verkar så arg. Är du arg?2829737Japp..
De flesta stör sig förmodligen på de mesta jag säger här på SH..
MEN! .. jag är inte lika ful o socialt missanpassad i det verkliga livet som Mattias är.
![]()
.. jag är inte lika ful
Du verkar så arg. Är du arg?
jag är inte likasocialt missanpassad i det verkliga livet som Mattias är.
Om man vill diskutera helt seriöst så är det nog inte sporthoj man ska vara på verkar det som.![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |