Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.
Kapten Blåskägg skrev:
2591010 Looooooser :D

Jaja, jag åker iaf inte omkring i någon halvsunkig caddy eller vad det nu må vara som är fullproppad med fibban aktuellt från 70-talet då du fortfarande var viril :FU

Nursey skrev:
2591012 Är frugan ute ur huset nu eller ;)

PS förtydligar...får du sitta vid datorn?:P

Nerå, hon har bara förlängt kättingen en aning nu när det är lördag och allt :hihi

Last edited:
Dagens hat går till väghållningen, eller snarare bristen på sådan.

Ishala knottriga vägbanor tvingade mig att GÅ hem - som en bambi trippade jag runt med skyhöga klackar, balanserades en matkasse i ena handen och en bångstyrig cykel i den andra.

Är det slut på sand eller vad fan är det frågan om?!?!

Jävla ..... imbeciller!!!!!!!!!!!11111111

duckie skrev:
2594767 Dagens hat går till väghållningen, eller snarare bristen på sådan.

Ishala knottriga vägbanor tvingade mig att GÅ hem - som en bambi trippade jag runt med skyhöga klackar, balanserades en matkasse i ena handen och en bångstyrig cykel i den andra.

Tjacka dubbdäck dårå!
(och riktiga vinterskor)

Fast visst håller jag med, cykelvägarna ska skottas och sandas FÖRST.
Det kan vi bjussa dom som är snälla mot miljön på.

Ryggradslösa människor som tar skiten rakt av !!!!!ahhhhhh give me hope

Alla störda offer som går i min klass. Det vill säga 14 av 15...

Att dom inte sandat eller saltat ute. Det var snorhalt! Å jag höll på att stå på öronen två gånger. :skrämd :D

// Lena

Åkte på en fortkörningsböter på 2800kr idag... Dock inte förbannad på trafikpolisen, det var ju mitt eget fel men nu blir det en hel rolig månad i nudlarnas ädla tecken!:huvet

Ja tänk så det kan vara i dalom ,, här har vi inte ens fått underkylt regn som gör det halt ,, :tummenupp

snart vår igen :D

duckie skrev:
2594767 Dagens hat går till väghållningen, eller snarare bristen på sådan.

anja skrev:
2582597 Idag blev jag förbannad på mig själv när jag låg på rygg framför passagerarsätet med huvet längst in i tåutrymmet och skruvade loss den sista av dom fyra skruvarna som håller fast fläkten och korkat nog hade munnen öppen för att jag snackade oväsentligheter med personen som höll i bygglampan. :näsblod

Nu har jag lärt mig att jag ska hålla käften.

En lägesuppdatering:

Har nu skaffat ny fläkt och monterat den på plats med käften stängd. Fick inget damm i munnen och hostar inte. Fläkten fungerar u.a. Kör med fullt blås på fläkten bara för att det går. Det är mysigt, torrt och varmt i bilen. Jag slipper både skrapa is från insidan av rutan och torka bort imma med en skurtrasa under färd. Underbart!

Chefen... såpass att jag påtalade vilken jävla fitta han var... hade han sagt ett ord till hade jag nog suttit på bad-guy-dagiset nu men istället kom han krypandes senare..

Känner fortfarande att jag kan bita av en skivstång i vrede så de e nog läge att ta en bärs o kooola liiiite granna..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma