selin skrev:F.ö rätt åt dig duckie!
Du ligger bra till att bli morgondagens irritationsmoment!!!!1 :mad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
selin skrev:F.ö rätt åt dig duckie!
duckie skrev:2578944det finns gott om ställen som är mån om sina kunder och inte tar ut avgiften.
korvgubbe skrev:Gnäll på bankerna, inte på handlarna.
duckie skrev:2578953Du ligger bra till att bli morgondagens irritationsmoment!!!!1 :mad
korvgubbe skrev:Sesså, schas!
Zee skrev:2578874Fast vem rastar hunden längs med en skogsväg då? Varför inte rasta hunden INNE i skogen istället?![]()
Eller du menar att en lastbil härjade loss INNE i skogen, halvt flygandes över stock och sten!?![]()
jezziiie skrev:2579150Haja detta:
Jag står i kassakön i en klädbutik, framför mig står denna superjobbiga-gnäll-tråkiga morsa med en liten unge på höften. På disken ligger en äckelrosa overall som hon inspekterar ända ut i sömmarna. Kassörskan ser besvärad ut. "Men kolla här, den är ju jätteskitig och kass i sömmarna och bla bla bla ... " säger galenmorsan från helvetet. Kassörskan vill mörda morsan. Jag också. Morsan tvingar kassörskan att ringa till butikschefen. Han kommer ner och försöker reda upp situationen. Lyckligtvis blir jag räddad av ängeln i andra kassan som ropar: "Kan jag hjälpa nästa?"
Jag gör färdigt mitt inköp och när jag är på väg ut ur butiken står fanskapet fortfarande och dividerar med den stackars chefen.
Sånt kan störa mig till vanvett. Antligen handlar man eller så gör man det inte!!!![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |