AndreasNo skrev:2666460Ja va synd de e om dig, nån annan får göra det åt dig.. du måste va redigt förbannad![]()
Va fan ska jag göra då när jag inte får loss skiten? De behöver ju inte byta däcken åt mig, bara lossa muttrarna...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AndreasNo skrev:2666460Ja va synd de e om dig, nån annan får göra det åt dig.. du måste va redigt förbannad![]()
Gabor skrev:2668108... så man slipper ligga bakom ALLA TROTTA JAVLA FORARE SOM INTE KAN KORA BIL NAR DET LIGGER LITE RIMFROST PA VAGEN OCH DET INTA GAR ATT KORA OM IDIOTERNA SOM SEGAR OMKRING ......![]()
Zee skrev:2668142Inte ens nya bilar håller. Vem f*n betalar 200.000-300.000kr för nytt skrot som man vet inte kommer att hålla?!
fy fan
Madhonda skrev:2668372Där kan jag hålla med....har en Volvo som har ett par år på nacken och en jävla massa grejer som måste bytas ändå. SKITBIL!!!!! Ska det vara på det viset. Då kan man ju fan lika gärna köpa 2 bilar för samma pengar och skicka skiten när det börjar jävlas.![]()
Och så blir jag förbannad på kommunen som ska ha en massa jävla anmälningar och man ska ansöka om en jävla massa lov så fort man ska göra nåt.![]()
duckie skrev:2668402VIlket språk!![]()
Madhonda skrev:2668458Så du blev förbannad för att jag svär.??![]()
Jag tycker om att svära...tackar...tackar..!!![]()
Madhonda skrev:2668372Där kan jag hålla med....har en Volvo som har ett par år på nacken och en jävla massa grejer som måste bytas ändå. SKITBIL!!!!! Ska det vara på det viset. Då kan man ju fan lika gärna köpa 2 bilar för samma pengar och skicka skiten när det börjar jävlas.![]()
Och så blir jag förbannad på kommunen som ska ha en massa jävla anmälningar och man ska ansöka om en jävla massa lov så fort man ska göra nåt.![]()
Hehehe...Pallas Athena skrev:2673199
Jag slår en titt på p-boten, och ler lite för mig själv. Hon har skrivit rätt regnr, men fel fabrikat på bilen. Synd. För henne.![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |