Vad gillar ni denna färg på en bil?

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Hejs

Har fått en MKT bra pris på en trevlig BMW 323 E46:a

Färgen är ganska ovanlig, & jag kan inte bestämma mig om den är snygg eller inte..vad tycker ni?? :va

Bifogat

• 11111111199038003-17757-1140965111.jpg
    11111111199038003-17757-1140965111.jpg
    15.8 KB · Visningar: 156
  • 11111111199038003-17757-1140965111_1.jpg
    11111111199038003-17757-1140965111_1.jpg
    15.7 KB · Visningar: 175
  • 11111111199038003-17757-1140965111_2.jpg
    11111111199038003-17757-1140965111_2.jpg
    15.9 KB · Visningar: 161
  • namnlös.JPG
    namnlös.JPG
    17.6 KB · Visningar: 98
Last edited:
tigrro skrev:
Jag tycker att den är snygg. :tummenupp
Berätta lite om bilen.

Det är en 323:a med en rak sexa på 2.5 liter & 172 hästar, mkt skön snurra!
Hyffsad utrustning, CD stereo, 17" fälgar, tonade rutor från fabrik, multifunktionsratt, digital klimatanläggning, ASC antispinn, färddator...ekonomisk & skojig bil att äga är det! :tummenupp

Har du sett den IRL? Bilder kan vara lite missvisande speciellt när de är lite mörkt ute. Tycker den ser ok ut, jag skulle kunna tänka mig den färgen.

HönaPower skrev:
Hejs

Färgen är ganska ovanlig, & jag kan inte bestämma mig om den är snygg eller inte..vad tycker ni?? :va

snygg, men ovanlig ?? :va

Har du varit och tittat på bilen? Kändes det rätt när du såg den första gången? Jag tycker att det är kul med något annat än silver, svart eller blått. :nicka

Jag har haft en BMW 320 med exakt samma färg. Tycker den är helt ok :tummenupp

Fin färg! Har man fått rätt pris å allt annat är rätt så kan man inte hänga upp sig på färgen när dte e en beggad bil ;)

- Johan

EDIT: Joo, det kan man föressten. Speciellt om den är VIT... e

HönaPower skrev:
Hejs

Kolla bara att blinkersen funkar, den brukar ju vara trasig på dom allra flesta BMW's.

Kolla åxå att den inte dör när man kör i innerfil, eftersom man aldrig ser BMW's i annat än i ytterfil, oavsett om dom kör långsamt.

War-psycho skrev:
Kolla bara att blinkersen funkar, den brukar ju vara trasig på dom allra flesta BMW's.

Kolla åxå att den inte dör när man kör i innerfil, eftersom man aldrig ser BMW's i annat än i ytterfil, oavsett om dom kör långsamt.

Detta är ju Tysk ingenjörskonst! klart att dem inte dör!
(och det finns ju sällan plats i höger filen, den är ju full med volvo o saab, och andra
sjukdomar!)
,,, jag byte nydligen bort min Hornet mot en 325 coupe -94,,, roligare vinter har
jag nog inte haft (lammeldiff är fint). Men jag blev lite darrig på läppen när jag
var in på MB-racing (mc-butik i Västerås) och det stog en Hornet -05 där.
Jag kommer antagligen sakna den i sommar, men det är väldigt mycket
mer praktiskt med bil iaf. Billigare blir det inte, då det är dubbelt av allt,
och det ska köras folk överallt.

Avelin skrev:
Detta är ju Tysk ingenjörskonst! klart att dem inte dör!
(och det finns ju sällan plats i höger filen, den är ju full med volvo o saab, och andra
sjukdomar!)
,,, jag byte nydligen bort min Hornet mot en 325 coupe -94,,, roligare vinter har
jag nog inte haft (lammeldiff är fint). Men jag blev lite darrig på läppen när jag
var in på MB-racing (mc-butik i Västerås) och det stog en Hornet -05 där.
Jag kommer antagligen sakna den i sommar, men det är väldigt mycket
mer praktiskt med bil iaf. Billigare blir det inte, då det är dubbelt av allt,
och det ska köras folk överallt.

Då kan du ju inte skriva att du har en Hornet under personlig info! :mad: :mad: :)

War-psycho skrev:

Du är ju bara bitter för att du inte har en låter det som...har ägt 2 M3 & en 323 tidigare, inte ett fel, allra minst på blinkersen! :D

HönaPower skrev:
Det är en 323:a med en rak sexa på 2.5 liter & 172 hästar, mkt skön snurra!
Hyffsad utrustning, CD stereo, 17" fälgar, tonade rutor från fabrik, multifunktionsratt, digital klimatanläggning, ASC antispinn, färddator...ekonomisk & skojig bil att äga är det! :tummenupp
323 med 2,5 liters motor, nu hickade jag till, nuffrena efter första 3:an brukar ju stå för motorn! Kollade dock upp det o såg att det fanns 323Ci -00 som hade 2,5 liters motor! Skumt! :7peta

För övrigt är färgen riktigt fin!! Och E46:an är den snyggaste BMW:n tycker jag!

http://www.autopower.se/begagnatguiden/default.asp där har du lite tips inför köpet, fanns inget om just e46.an, men fanns lite allmänna tips.

Måste bifoga en bild på min fina bil oxå... Hade den vart där där röda färgen hade den dock varit grymt mycket läckrare!

Bifogat

• z07.jpg
    z07.jpg
    51.6 KB · Visningar: 48
HönaPower skrev:
Du är ju bara bitter för att du inte har en låter det som...
Har ägt en, med fungerande blinkers.
Bytte bort den mot en VAZ/Lada. :tummenupp

Inte många BMW man ser har en fungerande blinkers.
Skitbil, eller skitförare? (Antagligen båda :D )

HönaPower skrev:
Hejs

Färgen är helt ok men bilen är inget vidare..

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg