Vad gav du för din mc ?

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Nu när man sitter och väntar på beskedet om ersättningen efter att jag fick min R6:a stulen, så har jag försökt att få en överblick på intressanta hojar.

men som säkert alla känner till så stiger priset lite när det e mitt i sommaren.
(sedan om dom får det e ju en annan sak)

Så nu undrar jag följande. du som nyligen köpt hoj, vad fick du ge & vad begärde han/hon ?

de hojar som jag tittat efter är R1-98 vit & röd
samt alla färgsättningar CBR 900/929 00-->

finns det någon som gett så lite som 45-50 för en 929:a ? eller har alla som annonserar överpris ?

jag vet att en vara är inte värd mer än vad en köpare just då e villig att betala. men vill ändå kolla läget

// Henke

wonderwizard skrev:
Nu när man sitter och väntar på beskedet om ersättningen efter att jag fick min R6:a stulen, så har jag försökt att få en överblick på intressanta hojar.

men som säkert alla känner till så stiger priset lite när det e mitt i sommaren.
(sedan om dom får det e ju en annan sak)

Så nu undrar jag följande. du som nyligen köpt hoj, vad fick du ge & vad begärde han/hon ?

de hojar som jag tittat efter är R1-98 vit & röd
samt alla färgsättningar CBR 900/929 00-->

finns det någon som gett så lite som 45-50 för en 929:a ? eller har alla som annonserar överpris ?

jag vet att en vara är inte värd mer än vad en köpare just då e villig att betala. men vill ändå kolla läget

// Henke

Köpte en 929'a lila/vit/gul för 58.000:- våren 04 riktigt fin och 900mil.
Sålde den för 53.000:- tror jag det var på sommaren då repig hela vä sida pga vurpa på gotland ring

wonderwizard skrev:
massa extra eller helt orginal ?
antal mil ?
svensksåld ?
garanti jobben fixade ?
Garantijobb fixade, 2 ägare innan mig, svensksåld, slipon, mörktkåpglas, extra kraschkåpor, 2300mil... knullputsad.. :)

Helt ok tycker jag.

p6050004_medium.jpg

aci skrev:
Köpte en 929'a lila/vit/gul för 58.000:- våren 04 riktigt fin och 900mil.
Sålde den för 53.000:- tror jag det var på sommaren då repig hela vä sida pga vurpa på gotland ring

Den var med på en 60 mila runda igår minsann, han som köpte den av Dig har sålt den till sin kusin nu.

skoteridioten skrev:

jo, dom har jag som sagt redan sett. tycker 99:an e den enda som verkar ligga någorlunda rätt i pris. sedan e det ju så jävla långt bort bara för att "titta" på hojen, tänk om man inte vill ha skiten... kört 50-100 mil helt i onödan.

sen vill jag ju helst ha färgsättningen som 98:an har

Last edited:
Stört bra andrahands värde på R1orna :hihi , Du köp min hojj den är till salu. Då får du en liten sverige road trip på köpet.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park