Hej!
Såhär ligger det till.
Jag köpte en honda cbr 600 FS -01 nu i vintras. Den hade varit avställd bra länge och den hade endast gått 400 mil just då. Nu är man då uppe i 600 mil och till och med lite över. Fick tyvärr inte med någon servicebok vid köpet.
Så nu till min fråga, vad gör de på en 600 mila service? och om det är nån som vet hur mycket en sådan skulle kunna gå lös på på ett ungefär?
Tack på förhand
// poZ
Såhär ligger det till.
Jag köpte en honda cbr 600 FS -01 nu i vintras. Den hade varit avställd bra länge och den hade endast gått 400 mil just då. Nu är man då uppe i 600 mil och till och med lite över. Fick tyvärr inte med någon servicebok vid köpet.
Så nu till min fråga, vad gör de på en 600 mila service? och om det är nån som vet hur mycket en sådan skulle kunna gå lös på på ett ungefär?
Tack på förhand
// poZ
