vad göra

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
vad ska jag göra. är askär i en brud som har kille. vet inte hur jag ska bete mig =( :va

r matte skrev:
vad ska jag göra. är askär i en brud som har kille. vet inte hur jag ska bete mig =( :va

Välkommen in i klubben!
Det är inte lätt, men att börja med att bli polare är väl en bra idé, sen får man se om man blir "mer". Men det kanske inte är nåt bra tips, jag är ju fortfarande singel :huvet så för mig har det inte funkat.....

r matte skrev:

Är hon kär i sin kille så lägg ner, har hon känslor för dig kommer det bli ni två. Så mitt tips är att fråga henne vad hon känner. Lycka till, fruntimmer är inte lätta att ha å göra med... :tuttar :näsblod

hon säger att hon vill ha mig men det har hon sakt i 3 veckor nu å inte dumpart killen än. det är lätt enerverande känns som att hon inte har en aning om vad hon vill

r matte skrev:
hon säger att hon vill ha mig men det har hon sakt i 3 veckor nu å inte dumpart killen än. det är lätt enerverande känns som att hon inte har en aning om vad hon vill

Tjejer är kan vara så, det är inte lätt....jag vet.
Men visa dig från din bästa sida så går det nog :tummenupp
Låt henne ta första steget bara, hon har ju p-vän trots allt...

r matte skrev:

Akta dig för en sån tjej , jag gick på en sån nit förut.
Det gör fruktansvärt ont om man e kär.

Tänk ett steg längre om hon "strular" med dig så vad kommer hon göra mot dig när kanske har tröttnat där med? jag ska väl inte dra alla över en kant men det hände mig iaf

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt