Vad göra?

KillerB

I can eat 50 eggs.......
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Hojlös än så länge...
Har nu bestämt mig för att skaffa en annan hoj, inte för att jag är trött på att köra sporthoj, för det är jag inte, men jag har nästan ingen tid nu f ör tiden 2 små barn som tar mycket tid. Jag får känslan varje dag när jag tittar på hojen hemma, fan jag måste köra annars står den bara där och kostar en massa pengar( försäkringen då i första hand). Men vad skall jag köpa? Vill ha en hoj med hyfsat krut i men inte behöva betala en halv månadslön i försäkring, har kollat på firestormen, fin hoj men ett jävligt högt beg. pris, några andra förslag?

Har själv en firestorm som jag tycker är en kanon hoj. Triumph har väl rätt bra försäkring på sina hojar. Lycka till!!!

TL 1000 S :tummenupp

Kul hoj och man kan får juste försäkring på den. :)

KillerB skrev:
2162369 Har nu bestämt mig för att skaffa en annan hoj, inte för att jag är trött på att köra sporthoj, för det är jag inte, men jag har nästan ingen tid nu f ör tiden 2 små barn som tar mycket tid. Jag får känslan varje dag när jag tittar på hojen hemma, fan jag måste köra annars står den bara där och kostar en massa pengar( försäkringen då i första hand). Men vad skall jag köpa? Vill ha en hoj med hyfsat krut i men inte behöva betala en halv månadslön i försäkring, har kollat på firestormen, fin hoj men ett jävligt högt beg. pris, några andra förslag?

Först och främst: vad har du för budget?

VFR800 är ett hett tips. Visst den är lika dyr som firestormen, men betydligt modernare konstruktion. Och du borde kunna hitta en -98 för dom pengarna. Försäkringen är rimlig också, jag ger 5100 hel/hel hos IF (26 år, k-kort sen 03).
Underbar hoj!

Annars är väl en Hornet 600 bra. 3000 hel/hel hos IF.

Supermotard!?
Billig att försäkra, rolig att köra och bra krut i..
för dom pengarna får du ju 04-05 Husaberg lr Ktm

abethebabe skrev:
2164259 ska du verkligen sälja din hoj killerB? din e ju hur fin som helst, men jag kan förstå om du vill ha en twin! du hörde väl sp1:an jag kom förbi med igår :yoparty :yoparty :yoparty , 56K vill han ha för den, tror nog att jag slår till bara jag får sålt min :banana
Hade aldrig tvekat på det priset.. KÖP KÖP KÖP

abethebabe skrev:
2164259 ska du verkligen sälja din hoj killerB? din e ju hur fin som helst, men jag kan förstå om du vill ha en twin! du hörde väl sp1:an jag kom förbi med igår :yoparty :yoparty :yoparty , 56K vill han ha för den, tror nog att jag slår till bara jag får sålt min :banana

kan jag får killens telefon nr? :pannkyss

abethebabe skrev:
2164478 du kan få den av mig för 65K om du har tur! den har helsystem, nymappad inkl. p c och lite annat lullull
Jag tror jag ringer och erbjuder han 60 ikväll.. ha ha ha

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...