Vad göra med långsvingen, GSF 1200 1371cc ?

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Har tröttnat på'n. TAN289. Ca 180 sugmotorhästar, 9:1 i komp. Cope bigblock. JE-kolvar. 30/26 ursprungligen Lazer Mike portad. WebCam #236, .370" lyft. Hårdsvetsade vippor. Hårdare ventilfjädrar 60 lbs. Nyjusterade ventiler (utan åtgärd). Kompsänkt med 1 mm spacer, utan spacer ca 12:5:1 och då förmodligen närmare 200 på slangen. RS40 som pissar. Reggad med 1670 hjulbas. "F97B INFÖRTS TULLFRITT". Schnitz Pro Street tändning DSC-98PS. https://www.mpsracing.com/instructions/Schnitz/DSC-98PS.pdf
Äkta hemmapul "brinkshifter" dvs fjäderförspänd växelspak som tutas för nästa växel, BOOM. Trag Dynamic sving. Sänkt 5 cm fram i returfjädrarna. Styrdämpare. Bakdämpare "nåt annat". Sidewinder med insats + besikningsdämpare. Kördes med K24 turbo på E85 utan IC med 0.7 bar. Gör ca 8.65 med 100 kg förare.

Besiktad till 2021-07-31. Sälja eller bygga drag-spark?

<edit>Falicon "knife" vevstakar</edit>

 
Last edited:

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Du har ju en sleaper, det coolaste man kan ha. E jhu sjukt cool att se piloter på ny fina saker bli efter o ännu roligare att höra ursäkterna.

Sälj ut på Blocket med mad in japan build in statens, one of cind, A ciller, fastes Bike in town, unik, o lite mera kraft uttryck. Oso ett oförskämt högt pris så vi kan läsa i Blocket tråden.


Det är svårt att säga hur du skall göra jag har ångest o sorg varje gång jag säljer något, det finns oftast så många timmar o tusenlappar involverade för att skapa just Det jag ville ha.. Du får gå på magkänslan.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top