Vad göra med en stalker?

SpaceMoose

lyckligast!
Gick med
7 Aug 2007
Hoj
GSXR1000 K6
Bruden har en ettrig stalker efter sig som efter flertalet negativa svar från henne fortfarande ringer och smsar. :rolleyes:

Förslag på vad man kan göra åt en sådan förutom att polisanmäla? :D Våld är uteslutet!

Håller med Wiseguy, hjälper inte det så åk hem till honom och förklara läget öga mot öga, dock bör man nog vara beredd på att man kan få sig en smäll i det läget.

Har tjejen verkligen sagt stopp och nej? Tjejer kan vara ganska bra på att linda in saker i bomull för att vara inte såra personen med resultatet att poletten kanske inte trillat ner för stalkern?

typiskt tjejer o hitta på sådan storys för att göra killen sotis! De sägar att de sagt ifrån fast i själva verket kör de lite svår tolka flirting.och sedan gnälla över pojkvännens reaktionen. Du har ju gjort helt fel du skulle tok flippa och köra neadertalar vrål och säga att du ska döda snubben. Då blir tjejerna nöjda och känner sig älskade och beskyddade.:)

Annars om nu detta inte vore fallet så är nog den enklaste lösningen om tjejen din säger ifrån och preciserar att hon inte vill ha telesamtal eller sms.
Om du gör de åt henne blir de nog mera manlig rivalitet som ger uttryck i våld.

* Svara med en bild på ett manligt kön.

* Svara med en bild på något äckligt (ex bajs) och skriv -Hör aldrig mer av dig om jag inte ska bajsa på din mamma!

* Svara med: Ett sms till och jag skickar pojkar med västar på motorcykel på dig! :hojharley

Eller bara, -Jag uppskattar inte dina sms och jag har redan en tjur, så lägg ner föffan!

typiskt tjejer o hitta på sådan storys för att göra killen sotis! De sägar att de sagt ifrån fast i själva verket kör de lite svår tolka flirting.och sedan gnälla över pojkvännens reaktionen. Du har ju gjort helt fel du skulle tok flippa och köra neadertalar vrål och säga att du ska döda snubben. Då blir tjejerna nöjda och känner sig älskade och beskyddade.:)

Japp. Att hon ville ha en sådan reaktion har jag redan fattat, men det går jag inte på... :tungan
Men jag har också sett vad hon svarat. Hon har varit mycket tydlig med att hon är upptagen.

Det är väl för böfveln bara att svara själv och säga till snubben att fara och flyga?

Det måste ju vara ett elände att vara stalker i t ex Iran.

Mitt tips är att konvertera till Islam och ikläda damen en Burkha eller Niqab. :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park