Vad göra med ca 1 dl vatten i knät?

FreddaAbborre skrev:
2125742 Du ska börja med att gå till läkarn, proceduren kan du göra själv, men hos läkarn kan du med lite tur få bedövning.
Be han samtidigt installera en kran i nedkant av knät och en luftningsventil i överkant. Väl hemma igen så trycker du ner lite jäst, humle o malt genom luftningsventilen. Detta börjar efter en stund jäsa (tur med luftningsventilen, annars skulle du fåttt knät fullt med kolsyra och det vill man ju inte). Efter lagomt långt ta (förslagsvis på krogen när du vill fläscha) så kan du tappa upp egen öl ur knät. Alla kommer bli tokimpade!

:hihi

FreddaAbborre skrev:
2125742 Du ska börja med att gå till läkarn, proceduren kan du göra själv, men hos läkarn kan du med lite tur få bedövning.
Be han samtidigt installera en kran i nedkant av knät och en luftningsventil i överkant. Väl hemma igen så trycker du ner lite jäst, humle o malt genom luftningsventilen. Detta börjar efter en stund jäsa (tur med luftningsventilen, annars skulle du fåttt knät fullt med kolsyra och det vill man ju inte). Efter lagomt långt ta (förslagsvis på krogen när du vill fläscha) så kan du tappa upp egen öl ur knät. Alla kommer bli tokimpade!

Ahah, sjuka jävel :hihi Den ölen skulle då inte jag dricka iaf, fyfan :zpy

Det försvinner av sig själv. Det är bara att ha lite tålamod så försvinner det efter några veckor.

Last edited:
MikkE skrev:
2125867Byt läkare!

Nejdå, han har ju just hittat en väldigt kompetent läkare!

Primärvårdens huvudsakliga uppgift är att förhindra att patienter någonsin kommer vidare i vårdkedjan. Annars kostar de pengar, och då finns det risk att det skär in i de 75% av vårdbudgeten som är vikta åt administrationen.

Tacka din lyckliga stjärna för att du har tillgång till en primärvård som gör att du kan gå hemma och ha ont i trygg förvissning om att din journal administreras (d v s tappas bort och/eller faxas ut till en bilverkstad) enligt alla konstens regler! :tummenupp

har med precis haft vatten i knät jag vred det när jag tränade. Väntade några dagar sen var det stort som en ballong och jag morsan in till sjukan och så tömde dem de vilken jevla skön känlsa. Dem tömde de på 5 minuter vi var där inne 5 timmar och det var på akuten. Bra service men dem gör så bra dem kan. Nu är de fortfarande lite vcatten kvar men jag kan gå iaf.

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back