Vad göra i Zurich?

Hondafredde

Medlem
Gick med
18 Jan 2005
Hoj
Hynda lowrider byggprojekt, Suzuki flash.
Jag kommer att jobba i Zurich i ett par månader, vad finns det att uppleva i eller i närheten av Zurich? Jag åker inte skidor, annars intresserad av det mesta. All info mottages tacksamt :Bugar

Beror nog lite på när du är där, men dom har väl rätt schysst sporthojskultur där vad jag har förstått. Massa härliga, kurviga vägar i alperna osv och massa folk som kör sporthoj.
Så jag hade nog satsat på att köpa en nice båge o glida runt på, alternativt en bil. Finns mycket fina landskap där nere o även södra Tyskland och norra Italien är fint.

Är man inte så vass på det där med skidåkning så får man se till att behärska afterskin desto bättre. Det är det som Stockholmarna som åker till Åre siktar på.

Skidor är och förblir en sysselsättning för fjantar.

Åk bräda.

Ta tåget upp till Engelberg, det tar två timmar och tåget stannar mitt i byn. Åk dit, kasta snöboll, drick jäger och lär dig åka skidor.

har jobbat tidvis i området och säger att det finns massor att göra..4.hjuls rally, hyra bil och gasa i bergen ( sommartid går det till och med att hyra gocart på vissa sträckor )..enda jag inte kunde hantera i stan var alla stroppiga finans valpar med zero taste och lika dålig humor :)

Jag kan åka skidor:gnissla har bara inget intresse :7peta
Finns det något med mc/bil anknytning i närheten?
Vet att det är snabbt att köra till Tyskland men hur långt är det till Italien?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park