Vad göra i Götet???

loop

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
ZX7R 97:a
Tänkte att på det här forumet kan man få reda på nästintill allt... :yoparty Slänger därför iväg en fråga till västkustgrabbarna...
Ska ner till Göteborg på kurs vecka 19. Och de föregående gångerna jag varit nere så har avenyn blivit avverkad ett antal ggr.
Tänkte därför kolla om det finns annat typ pocketbike, gocart eller liknande att sysselsätta sina eftermiddagar och kvällar med.
Vi kommer ha tillgång till bil och kommer antagligen bo på/i Majorna...

Alla tips är välkomna!

Tack på förhand!

Pocketbike finns inte vad jag vet, däremot finns det gocart i majornas vagnhall (spårvagnarna), bara fråga nån på gatan så borde de veta vägen :D . Ganska rolig bana faktiskt :tummenupp

Finns gokartbana i just majorna faktiskt (inomhus) o en utomhus/inomhus ute i Torslanda men det är en mil bort nästan. Finns även laserdome i anslutning till gokartbanan i majorna. Orkar ni inte ta er in till stan så finns det två hyfsade kvarterskrogar, dels Götas på hörnet av Älvsborgsgatan/Mariagatan o Jeffrey's på Chapmans Torg. Finns väl massa annat att göra men det är vad jag kommer på sådär på en höft.

Heter "i majorna" förresten :tummenupp

Coola Ola skrev:
Finns gokartbana i just majorna faktiskt (inomhus) o en utomhus/inomhus ute i Torslanda men det är en mil bort nästan. Finns även laserdome i anslutning till gokartbanan i majorna. Orkar ni inte ta er in till stan så finns det två hyfsade kvarterskrogar, dels Götas på hörnet av Älvsborgsgatan/Mariagatan o Jeffrey's på Chapmans Torg. Finns väl massa annat att göra men det är vad jag kommer på sådär på en höft.

Heter "i majorna" förresten :tummenupp

Perfekt... Det är ju i Torslanda vi kommer spendera dagarna... Och kvällarna i Majorna...

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt