vad göra första fikan med tjejen ?

Antingen sa han nåt om silvertejp och lyktstolpe eller så ligger han och gökar just nu. Självklart skulle inte tjejen gå ut och fika med honom om hon inte ville :ligga.

Kondom och kondom. Det är ju få saker som är så gött som att sänka den blank i en främmande kvinna.

Också nyfiken på hur det gick, tystnad kan betyda två saker: antingen gick det åt helv... eller så funkar det klockrent. Själv var det läääänge sen jag dejtade sist, knappt jag minns hur man gör längre men jag hittade honom på internet i alla fall. I motorforum och med samma intresse som jag har så det var inte så svårt att hitta diskussionsämnen.

Ar "hon" egentligen en "han" som släpat med ts till sin dungeon och kedjat fast honom på en brits med fötterna upp? :va :3freak

Okej uppdatering , det gick väldigt bra. Hon var trevlig , vi ska ses igen , dock så var jag ute igår på krogen och
3 killar tog tag i en kompis till mig och började dryga sig , jag gick emellan och fick 3 snabba på snoken , så jag ser
ut som en påse skridskor i trynet idag , så jag vill nog vänta lite så hon inte tror jag är en gangster :näsblod

Okej uppdatering , det gick väldigt bra. Hon var trevlig , vi ska ses igen , dock så var jag ute igår på krogen och
3 killar tog tag i en kompis till mig och började dryga sig , jag gick emellan och fick 3 snabba på snoken , så jag ser
ut som en påse skridskor i trynet idag , så jag vill nog vänta lite så hon inte tror jag är en gangster :näsblod

Vad är det som händer?! Har sporthoj.com helt plötsligt blivit The Love Boat!! :D :D Kul att det gick bra! Hundar är bra grejer. :)

Bara att gratulera då!

Ja, inte till händelsen som föranledde ditt trynes modifiering utan till att det gick bra med damen i fråga. Misshandel är ju inte kul.

@Money
Har du upptäckt det först nu? :tungan

:banana:yoparty
grattis, lite sånt här först :smasha sen gör du sånthär :arsele eft det kommer hon :kär dig

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul