vad göra en vanlig vardagskväll?

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
Har just idag inget sug på att vara bror duktigt och göra nåt nyttigt, utan bara nåt som vore lite roligt och inte allt för ansträngade... Hade det varit vår som det skulle hade jag antaligen suttit på hojjen nu. Men nu är jag sugen på att hitta på nåt, kanske med några kompisar, men jag är helt tom i huvudet, har inga ider, så börja brainstorma nu :)

HumAnyt skrev:
2064941 Har just idag inget sug på att vara bror duktigt och göra nåt nyttigt, utan bara nåt som vore lite roligt och inte allt för ansträngade... Hade det varit vår som det skulle hade jag antaligen suttit på hojjen nu. Men nu är jag sugen på att hitta på nåt, kanske med några kompisar, men jag är helt tom i huvudet, har inga ider, så börja brainstorma nu :)

Spela xbox

Kolla hur länge du kan sitta på SH utan att bli hel och hållet galen.

Du bor ju i Tidaholm... lacka om bilen full, bygg om ljudanläggningen i den eller gå och såga ned några träd i skogen.

Jonathan skrev:
2064945 Kolla hur länge du kan sitta på SH utan att bli hel och hållet galen.

börjar nog närma mej... snart inga trådar kvar att läsa som intressera mej känns det som :)

General E skrev:
2064992 Du bor ju i Tidaholm... lacka om bilen full, bygg om ljudanläggningen i den eller gå och såga ned några träd i skogen.

haha, sålde bilen i söndags, så nu letar jag ny. Och ljudet plockade jag ur den... humm, såga iträd. bra idé...

anja skrev:
2065038 Eller kör bil med halvljus och dimljus. :rolleyes:

då kommer ju farbror blå och vill att ja ska betala in 600 till rikspolisstyrelsen i kiruna bara :)

anja skrev:
2065051 Fast det verkar inte som att han nappade på den idén. :3freak

ne, orkar inte gym, har ett fysisktt arbete på dagarna oftast så just kroppen är inte så sugen på nåt sånt.

floodi skrev:
2065050 slit i ditt kön , kan både göras med eller utan vänner..

börjar bli skinnflåd redan...

anja skrev:
2065038 Eller kör bil med halvljus och dimljus. :rolleyes:

Eller hitta nån på SH som du retar dig riktigt mycket på och fråga om denne kan underhålla dig med ironiska inlägg i lika ironiska trådar.... :pannkyss
Alltid retar man nån.... :yoparty

HumAnyt skrev:
2065052
ne, orkar inte gym, har ett fysisktt arbete på dagarna oftast så just kroppen är inte så sugen på nåt sånt.

Skitsnack. Det har vi allihopa, och det är delvis därför vi tränar. Det här är ett ypperligt tillfälle att gå till gymmet!

anja skrev:
2065089 Skitsnack. Det har vi allihopa, och det är delvis därför vi tränar. Det här är ett ypperligt tillfälle att gå till gymmet!

alla, det vet ifan men. men jag orkar inte :) (lat som fan när jag slutat) att det vore gött, det kan jag hålla med, men att ta sej dit och komma igång... ska nog sova lite istället.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg