HanneZ skrev:Hon skrev väl inget om att hon ville konvertera honom till homosexuell?![]()
nää och jag skrev inte att han skulle till dej heller

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HanneZ skrev:Hon skrev väl inget om att hon ville konvertera honom till homosexuell?![]()

Jo men den såg jag ju inte.KalleNorton skrev:Är det inte bättre att navigera efter vägen?

TERMINATOR skrev:nää och jag skrev inte att han skulle till dej heller![]()
![]()
TERMINATOR skrev:Man skickar dom på boot camp hos TERMINATOR![]()
![]()
RocketQueen skrev:Risken är att han blir mer galen efter det än han är nu.![]()
Da Fris skrev:Skicka honom till mitt jobb och innan han kommer hit vill jag ha en bild på honom och alla personuppgifter, därefter blir det mycket tjänst i hundgården hos vissa jyckar som ofta biter när de inte ska..........
Det kan få vem som helst att bli snäll när man tvingats gå in till 50kg rasande schäfer för tolfte gången bara för att man var dryg på en uppställning....![]()
Jaha, dra hit kissen så har du inte det problemet mer, eller vad försöker du säga......spectre skrev:Det luktar kattpiss här...
HanneZ skrev:Han verkar inte alls vara mogen nog för att ta mc-körkort, men o andra sidan, vem fan är det?![]()
![]()

Da Fris skrev:Jaha, dra hit kissen så har du inte det problemet mer, eller vad försöker du säga......![]()
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller