Vad göra åt tvestjärtar som infiltrerar?

Jag har provat kanel, det hjälpte bara för en dag eller två. De vet var min brevlåda bor & de gömmer sig även vid tröskeln vid ytterdörren.:mad:

Har du några bra kontakter på att inhandla den typen av kemikalier så kan du sätta upp mig på intresselistan .

Har tyvärr bara en burk Elektrolux Malmedel, som enligt skrift på burken är "synnerligen effektivt då det innehåller DDT"
Ska förövrigt spridas med dammsugarens utloppsida och en typ av spruta man monterar.
Sen är det bara att boffa på i garderoben...:fart

Har fått tips på ättikssprit och även en blandning med grönsåpa och T-sprit och detta är utspritt runt hojjen. Sen har jag även fått tips på tvestjärtsfällor som man gör av bitar av kartong (wellpapp). Man river brottytan tvärs kanalerna så att det blir som mark med en tunnel på. Kartongen blir fuktig och T-S kryper in där på natten. Sen är det bara att elda upp fällan eller dränka den i hett vatten.

Nu är det krig! :machinegu :kulspruta

Radar!

RADAR FÖR BÖVELEN! Den röda flarran! de små myspysarna dör omgående! Billigt, enkelt och bra!
Slår både arsenik och kanel!

RADAR FÖR BÖVELEN! Den röda flarran! de små myspysarna dör omgående! Billigt, enkelt och bra!
Slår både arsenik och kanel!
Dom har ju slutat sälja den röda flaskan Radar :huvet
Dom blå funkar inge bra. Gav en tvestjärt en redig dusch i morse och han sprang ändå glatt omkring på balkongen.

"ättikssprit och även en blandning med grönsåpa och T-sprit" någon som testat om det funkar ?

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti