KalleNorton
Avliden medlem
men det är ju töntigt..morlock skrev:Jag hatar dom jävlarna som inte klär sig i annat än svart! man håller ju förfan på att köra över dom med bilen!![]()
En eller två reflexer är på sin plats.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
men det är ju töntigt..morlock skrev:Jag hatar dom jävlarna som inte klär sig i annat än svart! man håller ju förfan på att köra över dom med bilen!![]()
sEiKo skrev:Finns väl Sk. "skunkspray" som ska vara licensfri, såldes förut av hobbex men jag vet inte om det gör det fortfarande.
Sen hur bra den är vet jag inte.
KalleNorton skrev:men det är ju töntigt..
morlock skrev:Jag hatar dom jävlarna som inte klär sig i annat än svart! man håller ju förfan på att köra över dom med bilen!![]()
Vi vet ju alla att de häringa svartrockarna tar på sig färgglada batistikkläder och fluffiga kaniner på fötterna, samt drar igång en lerkaka med DiLeva så fort de kommer hem.Solid snake skrev:Och det är snyggare o ha glitter i håret o se ut som en jävla julgran???![]()
![]()
morlock skrev:Vi vet ju alla att de häringa svartrockarna tar på sig färgglada batistikkläder och fluffiga kaniner på fötterna, samt drar igång en lerkaka med DiLeva så fort de kommer hem.
Fasadmänniskor....![]()
Menar du att det är punkare och "alternativ"-människor som inte syns när man kommer farandes med bilen?Solid snake skrev:Apapap, det där e punkarna och dom som är "alternative" så att säga.![]()
morlock skrev:Menar du att det är punkare och "alternativ"-människor som inte syns när man kommer farandes med bilen?![]()
Då är det ju inte dom som INTE syns efter vägen.Solid snake skrev:Det är ju dom som syns som fan, har ju alla möjliga färger på sig.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |