Vad göra åt abstinens?

capi

en broms på samhällshästen
Gick med
6 Oct 2003
Hoj
zx6r 98
I morgon införskaffas ninjan på bilden :kär , vilken dock inte hämtas hem direkt pga service som ska göras + diverse trams :mad: . Om alla beräkningar stämmer kommer jag inte att kunna köra förrän februari/mars.

När man har rengjort, impregnerat, putsat varenda del av utrustning man har, kollat på alla mc-filmer som finns, spelat alla spel, bett till alla kända gudar om en snabb, varm vår, vad gör man då? Har redan ångest, vaknar kallsvettig utan livslust mitt i nätterna :tungan . Att jag sedan kommer att ha 8 veckors tokhojåkande semester i juni/juli känns just nu som en klen tröst :) .

Så, vad ska man göra? Mässan är given, frågan är om det blir bättre av den?

Mvh Capi

Själv kör jag runt med en kraftigt modifierad MiniZ på parketten i vardagsrummet, en 360-modena. Så har man iaf NÅT att göra istället för att bita på naglarna.Roligt i sisådär 10 minuter om dagen! :D

Runka! både billigt och roligt samt att du kommer att ha ork att gasa och koppla när säsongen börjar!

/F

Minimoto säger jag bara.
Så kul har man knappt på 'riktiga' hojjen.
Ta med ett gäng polare och resja järnet.

Har för mig det fanns en tråd om att några här skulle köra nån kommande helg.

Kay skrev:
Själv kör jag runt med en kraftigt modifierad MiniZ på parketten i vardagsrummet, en 360-modena. Så har man iaf NÅT att göra istället för att bita på naglarna.Roligt i sisådär 10 minuter om dagen! :D

En sån har jag med, fast en skyline.
De går ju längre än 10 minuter tycker jag.

Felix skrev:
Runka! både billigt och roligt samt att du kommer att ha ork att gasa och koppla när säsongen börjar!
/F

Dagens garv! :rofl :rofl :rofl

tror inte det finns så mycket att göra än att försöka tänka på annat och härda ut.

Egentligen skulle man ju ha hojen i lägenheten så man kan torrgasa lite då och då. Risken är väl dock att man skulle sitta mer där än vid datorn :3freak

Silwer skrev:
En sån har jag med, fast en skyline.
De går ju längre än 10 minuter tycker jag.

Mjo, det gör det nog :) Men lite för halt på parketten bara :va
Ska nog börja åka ner till RC-klubben i hamnen igen o piska snorungarna :D

Kay skrev:
Mjo, det gör det nog :) Men lite för halt på parketten bara :va
Ska nog börja åka ner till RC-klubben i hamnen igen o piska snorungarna :D
Var ligger lokalen

GSXR1100R skrev:
Var ligger lokalen

Vet inte vad gatan heter... ligger i oljehamnen, ett par kvarter ifrån Preem(eller är det statoil?)-macken. Finns bana för miniZ och för stora grejjer... Rätt stor lokal, många medlemmar.

Ett sorligt sätt är att läsa om mc-olyckor.. Jag kan bli riktigt avtänd från att åka när jag läser om människors missöden =/

Silwer skrev:
har dy bytt orginalbakelitdäcken till mjuka?
Annars funkar den skitdåligt.

-Ja det har jag. Har mönstrade mjuka. Mins ej hårdhetsgraden, men mjuka är dom.
Tips; Svabba golvet en gång, sen precis när det börjar torka kör du... DAMN, så bra fäste att det nästan käns skadligt för hela chassit när man svänger. :D

Kay skrev:
-Ja det har jag. Har mönstrade mjuka. Mins ej hårdhetsgraden, men mjuka är dom.
Tips; Svabba golvet en gång, sen precis när det börjar torka kör du... DAMN, så bra fäste att det nästan käns skadligt för hela chassit när man svänger. :D

Jag våldar med min rätt mycket, man vill ju leka.
Knäckte H baren i bak nästan direkt så den fick jag byta mot kolfiber, sen bytte jag däck och till kullager o kuldiff.
En värre motor och kraftigare magneter pillade jag dit nu med.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park