Vad gör ni under vintern?

RacerKeld

what
Gick med
24 Nov 2003
Ort
Köpenhamn
Hoj
3/4L GSXR
Hejsan!

Så är hojen parkerad för sista gången innan våren :4skrika

För inte att bli vansinnig över vintern har jag planerat massvis av grejer jag skall göra när det är kalt ute, t ex:

- Åke snowboard så ofte som möjligt, varje helg om jag hinnar
- Bygga nytt ljud i bilen med en rejäl subwoofer
- Träna mer än vad jag redan gör
- Börja på karate eller annan kampsport
- Bygga Scalextric racerbana i stugan (http://www.scalextric.co.uk/pages/home.aspx)
- Sortera alla mina cd-skivor alfabetisk och lyssna på alla skivorna
- Göra nåt snyggt MP3-interface till stereon
- :fyllisar

Vad funderar ni på att göra??

//Ronni
 
Parkerad? Det är ju 13° varmt ute! Nä, en månad till kan man köra iallafall...
 
Bygga på hojen så den blir fiiin till våren... Träna, pussa på tjejen, fira jul o längta till våren...... :gnissla
 
Har köpt en XR600 och har beställt isdäck.
Kör en turbokonverterad RWDStarlet (När aset funkar)
Snowboard

Räcker för att inte ha tråkigt i vinter hoppas jag :banana :banana
 
-Plugga röven av mig.

-Styrketräna.

-Försöka hitta en bra trialcykel och lära mig traila.

Eller så rullar jag ihop mig till en liten boll under täcket och går i ide...
 
Det kommer bli en massa studier, har man tid över, viket det ofta blir. Så blir det en massa snowboard åka och hoppas att det bli mycket minimoto körning, nu när jag får hem 2 st snart
 
Snöskotrar är finfina leksaker! :fakta

Vem kan motstå fjället en vacker vinterdag?

DSCN0573.JPG
 
Last edited:
kör hoj, isroadracing!!!!!! :yoparty :yoparty
 
Nisse Järnet skrev:
Nee :tungan Brukar oftast finnas nån stans man kan åka där det inte är is. Kanske blir stillastående nån vecka efter jul, men annars går det fint! :tummenupp

Du kommer dö i lunginflammation :7peta
 
Jag ska plugga teori för mc kort så det är klart när våren kommer...gå valpkurs med min rottweilervalp och försöka lära honom lite hyfs...och så träna lite denna arma kropp så skinnstället passar även nästa säsong :lol
 
Kommer åka en del bräda och sen busa så mycket som möjligt med min nyinköpta atv.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top