Hejsan!
Så är hojen parkerad för sista gången innan våren
För inte att bli vansinnig över vintern har jag planerat massvis av grejer jag skall göra när det är kalt ute, t ex:
- Åke snowboard så ofte som möjligt, varje helg om jag hinnar
- Bygga nytt ljud i bilen med en rejäl subwoofer
- Träna mer än vad jag redan gör
- Börja på karate eller annan kampsport
- Bygga Scalextric racerbana i stugan (http://www.scalextric.co.uk/pages/home.aspx)
- Sortera alla mina cd-skivor alfabetisk och lyssna på alla skivorna
- Göra nåt snyggt MP3-interface till stereon
-
Vad funderar ni på att göra??
//Ronni
Så är hojen parkerad för sista gången innan våren
För inte att bli vansinnig över vintern har jag planerat massvis av grejer jag skall göra när det är kalt ute, t ex:
- Åke snowboard så ofte som möjligt, varje helg om jag hinnar
- Bygga nytt ljud i bilen med en rejäl subwoofer
- Träna mer än vad jag redan gör
- Börja på karate eller annan kampsport
- Bygga Scalextric racerbana i stugan (http://www.scalextric.co.uk/pages/home.aspx)
- Sortera alla mina cd-skivor alfabetisk och lyssna på alla skivorna
- Göra nåt snyggt MP3-interface till stereon
-
Vad funderar ni på att göra??
//Ronni


Brukar oftast finnas nån stans man kan åka där det inte är is. Kanske blir stillastående nån vecka efter jul, men annars går det fint! 

