Vad gör ni under vinterhalvåret?

Goote

Ny medlem
Gick med
19 May 2009
Hoj
Letar ^^
Kanske helt fel forumsdel... Eller rätt, fan vet jag. Men flytta gärna till lämpligare plats :)

Tänkte bara att det skulle vara roligt och veta vad ni gör under vinterhalvåret när snön ligger på gatorna? Fortsätter köra hoj? Skidsemester? Sticker till något varmt ställe och hyr en hoj? Kanske skoter för er i norr eller sitter ni bara hemma och deppar över den där jävla snön? :huvet

Jag försöker väl åka så mycket skidor som möjligt då det är ett väldigt stort intresse hos mig. Men det brukar bli väldigt olika hur mycket jag får åka varje år...
Berätta gärna vad ni gör, eller ge några tips som man inte har tänkt på som gör vintern lite kortare? :)

edit: kanske skulle vara i "icke mc relaterade diskussioner" då det handlar om vad man gör när man INTE kör hoj...

Tid för allvar efter sommarens lek, jag tar på mig den betungande uppgiften att levla en Rogue till L80 i WoW. Är väl klar runt jul, sedan får man se.. :confused:

minimoto på gocart banor har jag tänkt iår

Det bästa måste väl vara att man kan ta vara på bra dagar i backen även om man är bakis, tanka lite senare på dagen med en Jäger sen e de bar åk=)

Jag redigerar all den film som blev inspelad i somras när jag och en polare reste med mc i Tyskland/Österrike/Italien.
Framkallar bilder från samma resa och gör fina album.

Börjar planera nästa tur. Egentligen bara om jag ska åka än så länge.

Kollar på fina prylar att handla till våren till mc:n

[YOUTUBE-ID]M-FHr7yKDS0[/YOUTUBE-ID]

vad annars :va

Måste vara bland det bästa jag sett... :yoparty

Jag ska plugga A-kortsteori och längta till våren så jag kan börja övningsköra. Gärna vill jag till någon snötäckt fjälltopp så jag kan lära mej åka bräda nån gång. Förhoppningsvis långfärdsskridskor med släkten. Åsså slänger vi in lite WoW när min server slutat fukka sej.

Så nu är den mc-relaterad, cross går att åka alla dagar. Denna dag var det endast -22.

Bifogat

• IMG_6017.jpg
    IMG_6017.jpg
    140.5 KB · Visningar: 327
jag ska sladda runt med min Bimmer om jag inte hinner köpa ny hoj och köra in den

Bygger om hojen. Vad annars?

DSC_0024-1.jpg

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back