Vad gör ni på midsommar?

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
Glad midsommar

Drar ju på seglats i morgon bitti så:
En synnerligen god midsommar önskar jag er ärade klubb-bröder o -syster o övriga hojburna tokar.

Akta er för sillen, det är precis som med kräftan, man kan bli sjuk som fan av den :tungan
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
Drar ju på seglats i morgon bitti så:
En synnerligen god midsommar önskar jag er ärade klubb-bröder o -syster o övriga hojburna tokar.

Akta er för sillen, det är precis som med kräftan, man kan bli sjuk som fan av den :tungan

SKÅL !
Själv blir jag hemma min vänner så åker någon förbi så krävs att ni passerar huset och GASAR !!!! sen får ni åka iväg igen eller komma in på en fika :yoparty
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Vi lovar att lämna kampbävrarna hemma!

Bra. Det finns nog bäver så det räcker på Utö värdshus ändå i helgen! :D

Var ute med båten hela eftermiddagen idag, otroligt skönt med lite fint väder igen. Vart lite laddad inför midsommar. Ska bli roligt!
 

Riksknas

knas knasar till det!!
Gick med
5 Sep 2006
Ort
Lidingö
Hoj
gsx-r 750 -96
hmm segelbåt!!!

Drar ju på seglats i morgon bitti så:
En synnerligen god midsommar önskar jag er ärade klubb-bröder o -syster o övriga hojburna tokar.

Akta er för sillen, det är precis som med kräftan, man kan bli sjuk som fan av den :tungan

min uppfattning är att det bara är bögar o italienare som seglar*S* hoppas du får det mysigt!!!! hihihihhi
/Knas
 

X3M

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
28 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
CBR600 fighter-ratbike
min uppfattning är att det bara är bögar o italienare som seglar*S* hoppas du får det mysigt!!!! hihihihhi
/Knas

Vad jag vet e han inte italienare. :D


Ha en riktigt bra midsommar grabbar o tjejer.
Passa er för att äta för mycket sill... det är den man får ont i huvudet av och mår som ett as. (älskar förståss sill och det är bara därför jag kommer må som vanligt dan efter midsommar. :zpy
 

Wille R1

Ny medlem
Gick med
12 May 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
2008, Yamaha XT660X
Glad M(C)-sommar på er alla fighters!!
Midsommar för mig blir 100% jobb...0% fest...så jag ser verkligen fram emot nästa gång vi träffas så man kan "fylla" på tanken.
Som sagt önskar er alla en kanon midsommar!
// Wille :cpparty:öl:tuttar:rock
 

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Ok, till alla er fuckos inom SFS Mc, ni vet att jag inte tycker om nån av er egentligen, jag har inget gemensamt med er, jag slangar längre än nån av er nånsin kommer att göra, kör snabbare, skrapar knä fan så mycket hårdare, och är helt enkelt bara jävligt mycket bättre än er.

Med detta vill jag bara säga att jag hoppas det regnar på er på midsommar, att snapsen är fisljummen, potatisen överkokt och jordgubbarna är halvruttna, och att er midsommarhelg kommer att suga sur balle!

fast egentligen tycker jag ju om er allihop, men det e lite ghey att säga det på ett öppet forum där det hänger en massa hårt mc-folk.. Glad midsommar på er mina vänner:fyllisar
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Ok, till alla er fuckos inom SFS Mc, ni vet att jag inte tycker om nån av er egentligen, jag har inget gemensamt med er, jag slangar längre än nån av er nånsin kommer att göra, kör snabbare, skrapar knä fan så mycket hårdare, och är helt enkelt bara jävligt mycket bättre än er.

Med detta vill jag bara säga att jag hoppas det regnar på er på midsommar, att snapsen är fisljummen, potatisen överkokt och jordgubbarna är halvruttna, och att er midsommarhelg kommer att suga sur balle!

fast egentligen tycker jag ju om er allihop, men det e lite ghey att säga det på ett öppet forum där det hänger en massa hårt mc-folk.. Glad midsommar på er mina vänner:fyllisar

Jävlar vad du kaxar nu bara för du ska fly ner till skåne över midsommar:arsele


men vi gillar dig ändå
:glömdet


Trevlig midsommar på er andra SFS:are:fyllisar
 

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
Ok, till alla er fuckos inom SFS Mc, ni vet att jag inte tycker om nån av er egentligen, jag har inget gemensamt med er, jag slangar längre än nån av er nånsin kommer att göra, kör snabbare, skrapar knä fan så mycket hårdare, och är helt enkelt bara jävligt mycket bättre än er.

Med detta vill jag bara säga att jag hoppas det regnar på er på midsommar, att snapsen är fisljummen, potatisen överkokt och jordgubbarna är halvruttna, och att er midsommarhelg kommer att suga sur balle!

fast egentligen tycker jag ju om er allihop, men det e lite ghey att säga det på ett öppet forum där det hänger en massa hårt mc-folk.. Glad midsommar på er mina vänner:fyllisar

Vill passa på att ge er alla riktiga långa härliga midsommar kramar ...:krama:krama:krama:krama :rofl
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
Ok, till alla er fuckos inom SFS Mc, ni vet att jag inte tycker om nån av er egentligen, jag har inget gemensamt med er, jag slangar längre än nån av er nånsin kommer att göra, kör snabbare, skrapar knä fan så mycket hårdare, och är helt enkelt bara jävligt mycket bättre än er.

Med detta vill jag bara säga att jag hoppas det regnar på er på midsommar, att snapsen är fisljummen, potatisen överkokt och jordgubbarna är halvruttna, och att er midsommarhelg kommer att suga sur balle!

fast egentligen tycker jag ju om er allihop, men det e lite ghey att säga det på ett öppet forum där det hänger en massa hårt mc-folk.. Glad midsommar på er mina vänner:fyllisar

Fan du suger ju !!!!
Hatar verkligen små snutar :mad:

Fast Ziddo e en liten mjukis
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
Kan numer titulera mig som bajsexpert.
Vart stop i septitanken på båten vi hyrde så det kom ut en härlig blandning i kölsvinet.
Fick öppna upp tanken, med en kaskad av mänskligt avträde som följd, o suga den rent.
Var ju inte helt kul att göra på midsommardagen, inte kul att hålla på med när man är örnbakfull.
Någon annan med lika spännande erfarenheter denna midsommar?
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top