Vad gör ni ikväll??

Bluegreengrey

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
SV650S med SHARK Helsystem (mullrar fint)
Jag har idetorka.... :va

Kankse ska jag åka ut till min mor o far, där min Brorsa är på besök från Halmstad eller så vill jag gå ner på stan o klämma några bira =)
:fyllisar

Vad ska ni göra en mulen lördag som denna....

/Carola
(imorrn blire Gyllenetider i Falun!! :banana )

Beelsebub och jag snackade om att ta en + en + en osv... bira på Katalin i kväll.

Skall kontakta honom lite senare i em då han hjälper till att flytta i Bålsta idag.

=) ok, ja det låter ju trevligt! Åkte förbi Katalin igår med hojen, såg riktigt trevligt ut att sitta där o mysa med en kall öl. fast då sken ju solen förstås...hoppas det spricker upp ikväll

Antagligen börjar vi väl där för att senare dra oss inåt centrum, det gjorde vi sist i varje fall.

Hade du tagit en tur förbi MAX hade du stött på oss, Mr B, Ugluk, Frille (i bil) Kreuger, en körskolelärare för hoj.

Haka på Gurra till min lilla by där vi ska ta ett par kalla och gå en runda på "stan" vet ja´!

Penguin skrev:
Haka på Gurra till min lilla by där vi ska ta ett par kalla och gå en runda på "stan" vet ja´!
Skulle kunnat varit nåt. Men jag ska iväg kl 10.00 imorrn då är det skönt att ha nära hem. Nästa gång! Kan inte ni pallra er hit (som vanligt :P )

Haha! Jag skall väl inte göra er besvikna?

Jag bangar ju alltid! :tungan

Nädå, jag känner dock fortfarande av gårdagens ölande, men jag kommer nog snart i form. :banana

Deadmetal: När är det tänkt att ni skall gå dit?

Har SMS:at mr B, men har inte fått svar än.
Räknar väl med att vara där till 19 snåret.

Då hinns det ju med att både äta & öla :tummenupp

...en kall öl :fyllisar (... eller två :rolleyes:) på Katalin hade inte suttit helt fel i kväll, men jag har dessvärre en hel del kvar att fixa inför semesterresan till Spanien i morgon.... Hoppas att ni andra får det trevligt iaf.. :tummenupp

Vi ses efter den 10 augusti.. :)

Penguin skrev:
Vi får väl se vart våra fötter bär oss, men kvällen slutar väl på Svarta Maja skulle jag tro! :fyllisar

Är de nå hålligång där eller?
Aldrig varit dit ens.
Synd att ni inte tjoa till tidigare igår, då hade vi kunnat dyka upp, men som sagt... en annan var ju i Uppsala vid halv 6 imorse och gjorde sin plikt.. (d.v.s. mjölkade)

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025