Vad gör man på Kuba...

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Drar till Kuba nästa vecka men vet fan inte ett skit om vad man kan göra där.
Nån som har några bar förslag förutom att dricka "Cuba libre".
 
ecce skrev:
Drar till Kuba nästa vecka men vet fan inte ett skit om vad man kan göra där.
Nån som har några bar förslag förutom att dricka "Cuba libre".

Köper cigarrer!!!! Och kollar på flickan i havanna och en massa läckra 50tals jänkare.... :banana

Trevlig resa!
 
ecce skrev:
Fan nu börjar det ju hända nått fler förslag :tummenupp
Guantamo basen eller hur det stavas är väl där oxå på Kuba.
Är det på semester resa du ska dit?,har du inte tagit reda på lite innan om stället om du ska åka dit.
Sol/bad o ut o se dej omkring,jag vet inte vad du är för typ av människa men nåt som alltid lockar är ju natur o miljöer samt hur folk bor osv deras kultur.
O givetviss ska du köpa med hem Kuba ciggarer
 
Nja det här låte lite lustigt men det blev klart i går att jag kunde åka. Så det blir mer packa en ryggsäck och se vad som kommer...
 
ecce skrev:
Drar till Kuba nästa vecka men vet fan inte ett skit om vad man kan göra där.
Nån som har några bar förslag förutom att dricka "Cuba libre".

Har hört att på Cuba så är kvinnorna bastanta och glider runt med en ciggar i mungipan och nypar män i baken, så du får väl ser det som en potetiell sex-semester?
 
ecce skrev:
Drar till Kuba nästa vecka men vet fan inte ett skit om vad man kan göra där.
Nån som har några bar förslag förutom att dricka "Cuba libre".
Tror mest dom röker gräs och krigar där borta :3freak
...iaf om man ska tro medieflödet :rolleyes:
 
Cuba

Inte behöver du bara dricka cuba libre. Vad sägs om några liter santo libre (7up+rom) och ett gäng mojitos också. Har inte varit på Cuba men på en del ställen runt omkring. Jag är nöjd om solen skiner och havet är varmt!
 
En VARNING dock!!!! Passa dig för att bli uppraggad av tjejer....dom kan ofta se ut i 20-25årsåldern och egentligen vara 14år. Åker du fast för en sån grej så får du 10år på Cuba......
Annars e det bara att njuta av sol, sand och god mat :)

//Rejvis
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top